افزایش ۸۶ درصدی عملیات کانتینری در بنادر غرب هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۴ هزار و ۹۵۵ TEU کانتینر پر در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، عسکری نسب مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه گفت: از ابتدای سال  تاکنون، ۴ هزار و ۹۵۵ TEU کانتینر پر در بنادر غرب هرمزگان تخلیه و بارگیری شد که ۸۶ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

وی افزود:از مجموع عملیات کانتینری در این بنادر، بندر لنگه با تخلیه و بارگیری ۳ هزار و ۱۵۳ TEU کانتینر پر توانست افزایش ۱۹ درصدی را به خود اختصاص دهد.

  مدیر بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه تعداد شناور‌های ورودی به بنادر غرب هرمزگان را هشت هزار و ۶۲۱ فروند اعلام کرد و افزود: از این میزان،۴۴۴ فروند شناور بالای هزار تن و ۸۱۷۷ فروند زیر هزار تن ظرفیت بارگیری داشته اند.

عسکری نسب با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی تعداد مسافران دریایی داخلی در بنادر غرب استان هرمزگان گفت: از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۳۶۲ هزار و ۲۳۵ هزار مسافر و گردشگر از طریق بنادر لنگه، آفتاب و چارک به مقصد جزایر خلیج فارس همچون کیش و ابوموسی جابجا شدند که سهم بندرلنگه از این حجم جابجایی، بیش از ۲۳ هزار نفر بوده است.

وی افزود:پایانه مسافری دریایی بندر لنگه با ترابری ۱۸ هزار و ۷۳۸ نفر مسافر در مسیر‌های بین المللی، موفق به ثبت افزایش ۴ درصدی در این رابطه شد.

انتهای پیام/ف

افزایش عملیات کانتینری در بنادر غرب هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.