رئیس کمیته امداد نقده:

ساخت مسکن مددجویی در اشنویه افزایش ۵۵ درصدی داشته است

در ۹ ماهه امسال ۱۹ واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان نقده ساخته شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

حبیب مجدی، رئیس کمیته امداد نقده در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: در ۹ ماهه امسال ۱۹ واحد مسکن شهری و روستایی برای مددجویان نقده ساخته شده که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۵۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در ۹ ماهه امسال برای ساخت مسکن مددجویی در نقده بیش از ۸۵۵ میلیون تومان هزینه شده که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی داشته است.

رئیس کمیته امداد نقده با اشاره به برنامه‌های اشتغال مددجویان این شهرستان، بیان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۱۳ مددجوی این شهرستان با دو میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان هزینه، از تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

وی اظهار کرد: اشتغال‌زایی در نقده نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۴۰ درصد نسبت به جمعیت و ۴۳ درصد از لحاظ میزان تسهیلات ارائه شده افزایش داشته است.

مجدی عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال مردم خیر نقده نزدیک به ۳۱۵ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین مردم نیکوکار نقده از ابتدای امسال دو میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان زکات پرداخت کرده اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۶۳ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد نقده با اشاره به افزایش جمعیت تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال جاری، یادآور شد: از ابتدای امسال ۱۴۴۰ خانوار با جمعیت ۲۵۰۰ مددجو در نقده تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته اند.

وی تاکید کرد: هم اکنون ۴ هزار و ۲۵ خانوار تحت حمایت کمیته امداد نقده بوده و از خدمات و تسهیلات این نهاد بهره‌مند هستند.

مجدی با بیان برآورده شدن اهداف و برنامه‌های ۹ ماهه کمیته امداد نقده، گفت: تلاش در راستای رفع مشکلات معیشتی خانواده‌های تحت حمایت و اهتمام در پرداخت وام‌های اشتغال زایی، از اهم اهداف و برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان برای سه ماهه پایانی امسال است.

انتهای پیام/م

 

ساخت مسکن مددجویی در اشنویه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.