۳ واحد صنعتی لرستان به عنوان واحد سبز انتخاب شدند

مدیرکل محیط زیست لرستان از انتخاب ۳ واحد صنعتی لرستان به عنوان واحد سبز خبرداد.

۳ واحد صنعتی لرستان به عنوان واحد سبز انتخاب شدندفتحی بیرانوند مدیرکل محیط زیست لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، گفت: سازمان محیط زیست سازمان محیط زیست هر سال به منظور معرفی صنایع سبز در سطح کشور مبادرت به معرفی و بررسی صنایع در کل کشور می‌کند و با فراخوانی که در سایت سازمان حفاظت محیط زیست انجام می‌دهد صنایعی که به نوعی شاخص‌های محیط زیستی را در ارتباط با حداکثری‌های کسب آلایندگی‌های صنایع ممکن داشته باشند داوطلبانه ثبت نام می‌کنند.

وی افزود: امسال هم سازمان شاخص‌های مدنظرش را ارسال کردند و با معرفی و بررسی در سازمان محیط زیست خوشبختانه ما امسال برای چهارمین سال متوالی توانستیم که یک سری واحد‌های صنعتی به عنوان واحد‌های صنعتی سبز معرفی کنیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه استان لرستان یک استان صنعتی نیست، اما با همکاری سازمان صنعت،معدن و تجارت و صنایع خوشبختانه توانستیم واحد‌های صنعتی سبز که امسال هم معرفی کنیم.

فتحی بیرانوند گفت: ما امسال توانستیم سه واحد صنعتی شرکت داروسازی داملران بروجرد، فاز ۳ کارخانه سیمان دورود و پتروشیمی خرم آباد ورا به عنوان واحد سبز معرفی کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سلامت مردم خط قرمز سازمان محیط زیست است و در ارتباط و در این ارتباط هدف وظیفه وظیفه ما همدلی و همکاری با تمام واحد‌های صنعتی است خوشبختانه این موضوع در استان ما جواب داده است و اکثر صنایع همکاری لازم را در راستای کاهش آلایندگی در حوزه‌های محیط زیست با اداره کل حفاظت محیط زیست دارند و برای استان لرستان افتخاراست.

انتهای پیام/م

انتخاب ۳ واحد صنعتی لرستان به عنوان واحد سبز

برچسب ها: محیط زیست ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار