کروز: کار کادر فنی برای بازی با چین از روز گذشته آغاز شد/ ایده‌های مقابله با چین را بازگو نمی‌کنیم

مربی تیم ملی فوتبال گفت: کار کادر فنی برای بازی با چین از روز گذشته شروع شده است، اما بازیکنان از فردا آماده این بازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو کروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار کرد: بازی دشواری مقابل عمان داشتیم و برابر یک تیم با سازماندهی خوب بازی کردیم و این تیم بازیکنان خوبی دارد. در ابتدای بازی کار سختی داشتیم، اما در مجموع  از عملکرد بازیکنان خرسند و راضی هستیم. کار کادر فنی برای بازی با چین از روز گذشته شروع شده است، اما بازیکنان امروز ریکاوری می‌کنند و از فردا کار آن‌ها برای بازی بعدی آغاز می‌شود.

فوتبال بازی اشتباهات است 

کروز درباره استفاده از ویدیو چک (VAR) از مرحله بعد جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: من دوست ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم، به خاطر اینکه اگر درباره این موضوع صحبت کنیم در طول بازی به مشکل برمی خوریم. توقع ما این است که مشکلات و اشتباهات داوری با استفاده از سیستم داوری VAR کمتر شود.  فوتبال بازی اشتباهات است و همان طور که بازیکنان هر ۲ تیم می‌توانند اشتباه می‌کنند داوران هم اشتباه می‌کنند. به هر حال ما باید تمرکز مان را به بازی معطوف کنیم و فقط  بازیکنان و مسائل درون زمین را می‌توانیم تحت کنترل خود درآوریم.

ایده هایی برای تقابل با تیم ملی چین داریم 

او درباره تدابیر تیم ملی ایران برای مقابله با تیم ملی چین تصریح کرد: مطمئن هستیم که لیپی مربی بزرگی است و ما هم ایده‌هایی برای تقابل با چین داریم و نمی‌توانیم آن‌ها را بازگو کنیم. به هر حال ۳ روز آینده آماده بازی با چین می‌شویم، اما یک مسئله را به شما قول می‌دهم که با  آن احترامی که برابر تیم‌های دیگر بازی کردیم  با همان صورت به مصاف چین می‌رویم.  تنها راهی که می‌توانیم به حریف احترام بگذاریم این است که به بازیکنان خود اطمینان داشته باشیم و همان احترامی که برای حریفان دیگر داشتیم برابر چین هم خواهیم داشت.  تا این‌جای کار ما برنده نشدیم  و فقط این حق را داشتیم که چهار روز بیشتر در اینجا بمانیم. امیدوار هستم که مسائل بهتر شود.

ما باید به ارزش های دو تیم فوتبال ایران و عمان بپردازیم 

اوسیانو درباره  تمرکز نداشتن بازیکنان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی هم اظهار کرد: شما نمی‌توانید درباره  ۱۵ دقیقه ابتدایی یا پایانی یک بازی صحبت کنید و  باید به یک تصویر کلی نگاه کنیم. عمان تیم خوبی بود و نقاط قوت و سلاح‌های خودشان را داشتند. البته باید به ارزش‌های هر دو تیم بپردازیم و همان‌طور که می‌گوییم عمان پنالتی را از دست داد باید بگوییم که دروازه‌بان ما پنالتی را گرفت. فوتبال بازی است که  در آن قدرت حریف فراتر از اشتباهات است   و باید با این مسئله مقابله کنیم.


بیشتر بخوانید: 

طلسم‌شکنی ملی‌پوشان فوتبال ایران پس از ۱۵ سال در ورزشگاه خوش‌یُمن

تحلیل رسانه عربی از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان

ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند +فیلم


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار