فعالیت ۲۰ خانه قرآنی در رزن

معاون فرماندار رزن گفت: ۲۰ خانه قرآنی، یک دارالقرآن و ۳ مدرسه قرآنی در این شهرستان آغاز به فعالیت کرده است.

فعالیت 20 خانه قرآنی در رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی رضانوربخش، معاون فرماندار شهرستان رزن به فعالیت ۲۰ خانه قرآنی در  شهرستان رزن اشاره کرد و افزود: ۳ مدرسه قرآنی و یک دارالقرآن در شهرستان رزن در راستای آموزش و ترویج فرهنگ قرآن خوانی در حال فعالیت هستند.

وی از برگزاری ۳ مورد محفل انس با قرآن کریم در این شهرستان خبر داد و افزود: طرح قرآنی در زلال اعتکاف ویژه ایام البیض در ماه رجب در ۴ مسجد شهرستان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار رزن برگزاری جشنواره بزرگ در امتداد نور ویژه دهه مبارک فجر در ۱۵ رشته و با شرکت ۱۳۰۰ نفر از دیگر برنامه‌های شهرستان رزن در استای ترویج قرآن خوانی در جامعه عنوان کرد.

نوربخش با بیان اینکه تربیت معلمان قرآنی در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی در حال انجام است افزود:در سال جاری برای ۱۵۰۰ نفر دوره‌های آموزش قرآن در رشته‌های مختلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین ۲۱ نفر هم در دوره‌های تربیت معلم قرآنی شرکت داشته اند.

معاون فرماندار رزن به فعالیت بیش از ۶۴ کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان رزن اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که در این کانون‌ها پیاده و اجرا می‌شود آموزش قرائت قرآن است.

نوربخش از توزیع بیش از ۳۰۰ جلد قرآن در مناطق روستایی و محروم شهرستان رزن خبرداد و افزود:  جشنواره بزرگ در امتداد نور ویژه دهه فجر در ۱۵ رشته کتبی و عملی با شرکت ۱۳۰۰ نفر از علاقمندان به مسابقات قرآنی در حال برگزاری است.

وی افزود:مدارس شهرستان رزن توجه بیشتری به بحث قرآن آموزی داشته باشند و با برگزاری مسابقات و تجلیل از برگزیدگان این مسابقات جوانان را به سمت قرآن خوانی هدایت کنند.

گفتنی است:دارالقرآن اداره تبلیغات اسلامی رزن در سال گذشته مقام نخست کشوری را کسب کرد است.

انتهای پیام/ب

توزیع ۳۰۰ جلد قرآن در مناطق محروم  رزن

 

 

برچسب ها: قرآن ، تفسیر قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.