رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ؛

قرارد داد با بیمارستان رحیمیان را مشروط تمدید می شود

دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صورت مشروط از بیمارستان خیریه رحیمیان الوند خرید خدمت می‌کند.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین  در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: این دانشگاه مشروط بر اینکه سازمان برنامه و بودجه ، اعتباری را برای خرید خدمت از بیمارستان خیریه رحیمیان مشخص و پرداخت کند با این مرکز درمانی همکاری می کند.

منوچهر مهرام اضافه کرد : بودجه خرید خدمت را سازمان برنامه و بودجه باید پرداخت می کرد که تا کنون این پرداخت صورت نگرفته است و دانشگاه علوم پزشکی از درآمد اختصاصی خود این هزینه را تقبل کرد است.

وی افزود : به دلیل تاخیر پرداخت بیمه ها، دانشگاه علوم پزشکی قزوین از پس هزینه ها بر نمی آید و درآمد اختصاصی صرف هزینه های بیمارستانهای تحت پوشش این دانشگاه می شود به همین دلیل قادر به همکاری با بیمارستان رحیمیان نیست .

مهرام گفت : دانشگاه علوم پزشکی قزوین با تعرفه خیریه که وزرات بهداشت تعریف کرده است از بیمارستان رحیمیان خرید خدمت می کرد و با همین شرایط حاضر به تمدید قرار داد است .

وی افزود : به دلیل اینکه بیمارستان رحیمیان خیریه است ، وزارت بهداشت تعرفه خیریه یعنی کمتر از تعرفه خصوصی برای این مرکز درمانی تعریف کرده است .

مهرام گفت : مدیر بیمارستان رحیمیان در خواست تعرفه بیشتر از خیریه و کمتر از خصوصی دارد .

وی اضافه کرد : بیمارستان خیریه رحیمیان از دانشگاه علوم پزشکی قزوین  و بیمه ها طلبکار است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین  افزود : برای حل این مشکل مالی بیمارستان رحیمیان الوند  معاون اقتصادی استاندار ورود پیدا کرده است .

انتهای پیام/.

همکاری مشروط دانشگاه علوم پزشکی قزوین با بیمارستان خیریه رحیمیان الوند

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار