آیت‌الله علوی گرگانی مطرح کرد؛

بی توجهی بانک‌ها به تذکرات مراجع تقلید/تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف کشور یک اشکال بزرگ است

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:عملکرد سیستم بانکی با وجود تذکرات مراجع تقلید تفاوتی نکرده است.

انتقاد از بی توجهی بانک‌ها به تذکرات مراجع تقلید/تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف کشور یک اشکال بزرگ استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پور ابراهیمی،رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه ،روز سه شنبه  با برخی از مراجع عظام تقلید،حضرات آیات مکارم شیرازی،نوری همدانی،سبحانی دیدار و گفت و گو کردند در ادامه این دیدارها با حضور در بیت آیت‌الله علوی گرگانی با این مرجع معظم تقلید دیدار و گفت و گو کردند.


بیشتر بخوانید؛حل مشکلات اقتصادی با افزایش تولید/انتقاد از اسراف گسترده در ادارات


بیشتر بخوانید؛رشد ۷۰ درصدی قیمت کالا‌های اساسی در کشور/واگذاری قطعی سهام عدالت به مردم


بیشتر بخوانید؛فاصله گرفتن از مبانی اقتصاد اسلامی علت اصلی مشکلات اقتصادی کشور


بیشتر بخوانید؛احتکار و اسراف مانع رفاه اقتصادی مردم است


بیشتر بخوانید؛رباخواری بانک‌ها با دریافت ۲۰ درصد حق الزحمه از مردم


آیت الله علوی گرگانی در این دیدار با اشاره به لزوم دوری از صحبت بدون عمل اظهار کرد: اینکه بیشتر از عمل، صحبت کنیم، یک اشکال است.

وی ادامه داد: صدای مردم بلند شده است و شاهد اعتراض آن‌ها در بخش‌های مختلف به مدیران کشور هستیم، در حالی که سرمایه‌های زیادی در ایران وجود دارد و مدیران باید با استفاده از اقتصاددان‌ها به حل مشکلات اقتصادی مردم بپردازند.

این مرجع تقلید افزود: انتظار داریم که مجلس شورای اسلامی به تذکرات مراجع در خصوص عملکرد بانک‌ها توجه داشته باشند، عملکرد سیستم بانکی با وجود تذکرات مراجع عظام تقلید تفاوتی نکرده است و مردم مجبور به پرداخت چند برابر اصل وام‌ها به بانک‌ها هستند.

آیت‌الله علوی گرگانی کسب رضایت مردم را اولویت کنونی دانست و تصریح کرد: باید دیرکرد در سیستم بانکی حذف و تسهیلات بیشتری برای نیازمندان در نظر گرفته شود. تفاوت قیمت‌ها در نقاط مختلف کشور یک اشکال بزرگ است و باید دولت نظارت کافی را داشته باشد تا قیمت کالا‌ها ثبات پیدا کند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید کاری انجام دهند که رضایت مردم را کسب کنند، مجلس باید به نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با آیت الله علوی گرگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار