برگزاری نشست میان نمایندگان زندانیان فلسطینی با زندان‌بانان صهیونیست

منابع فلسطینی خبر دادند بزودی نشست مهمی میان نمایندگان اسرای در بند فلسطینی در زندان عوفر با نمایندگان مدیریت زندان‌ها در فلسطین اشغالی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست میان نمایندگان زندانیان فلسطینی با زندان‌بانان صهیونیستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، منابع فلسطینی خبر دادند بزودی نشست مهمی میان نمایندگان اسرای در بند فلسطینی در زندان عوفر با نمایندگان مدیریت زندان‌ها در فلسطین اشغالی برگزار می‌شود.

باشگاه اسرای فلسطینی در این باره خبر داد، پس از نشستی که میان دو طرف برگزار شد، زندانیان فلسطینی هرگونه گفتگو با مدیریت زندان‌ها را به معاینات مجدد پزشکی زندانیان آسیب دیده و نوع واکنش اداره زندان‌ها به خواسته‌های زندانیان مشروط کردند.

با پایان نشست برگزار شده میان دو طرف، مدیریت زندان‌ها سیزده اسیر از ۱۵۰ اسیری را که در پی یورش ماموران به زندان آسیب دیدند به بیمارستان منتقل کردند.

این باشگاه در عین حال تاکید کرد اسرا همچنان در واکنش به یورش به زندان، از پذیرش وعده‌های غذایی خودداری می‌کنند.

اسرای فلسطینی پیش از این با صدور بیانیه‌ای رژیم اشغالگر را متهم کرده بودند که از زندان عوفر جنگی را با اسرا آغاز کرده است.

در این بیانیه با تاکید بر مقاومت اسرا در برابر فشارها، از این مقاومت با عنوان میدان وحدت و کرامت یاد شد.

آن‌ها در بیانیه خود از مردم فلسطین خواستند با برپایی تجمعات و راهپیمایی ها، اسرا را خط قرمز خود بخوانند چنانچه از رسانه‌های آزاد خواستند به خاظر آنچه که در زندان عوفر رخ داد رژیم اشغالگر را رسوا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
اسرائیلیا چقدر بدبختن و ترسو که به زندانیا حمله میکنن.
آخرین اخبار