رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رزن عنوان کرد:

تشکیل ۶۲۸ پرونده تخلف توسط بازرسی ها ازواحد‌های صنفی رزن

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن گفت: امسال ۶۲۸ پرونده تخلف توسط بازرسی‌ها و  نظارت از واحد‌های صنفی این شهرستان انجام شده است.

تشکیل ۶۲۸ پرونده تخلف توسط بازرسی ها ازواحد‌های صنفی رزنبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد سهیلی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن به بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی این شهرستان اشاره کرد و افزود: شهرستان رزن در بازرسی و نظارت از واحد‌های صنفی و تولید مقام چهارم استان را به خود اختصاص داده است.

وی با ابیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۸ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی رزن انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها ۶۲۸ پرونده تشکیل و اصناف متخلف به پرداخت ۲۶۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با اشاره به مهمترین عناوین تخلف واحد‌های صنفی رزن گفت: گرانفروشی ۱۵۷ مورد، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا ۱۹ مورد، عدم درج قیمت ۲۰۵ مورد، کم فروشی و تقلب ۲۰۵ مورد، عدم صدور فاکتور ۳۰ مورد و سایر تخلفات صنفی ۱۲۳ مورد بوده است.

سهیلی تعداد کل گشت‌های مشترک بازرسی را ۱۰۲ مورد اعلام  کرد و گفت: ۱۲۸ مورد پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به تعداد بازرسی از واحد‌های نانوانی شهرستان رزن در مدت ۹ ماهه امسال اظهارداشت: بیش از ۲ هزار و ۳۳۲ مورد بازرسی از نانوایی‌های شهرستان رزن انجام شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها نانوایی‌های متخلف به پرداخت ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند.

وی یکی از برنامه‌های استان در راستای تامین اقلام ضروری مردم را توزیع گوشت و مرغ منجمد و نظارت بر نحوه توزیع این اقلام دانست و گفت: بیش از ۱۴۹ تن انواع گوشت و مرغ منجمد و برنج در شهرستان رزن توزیع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن با بیان اینکه بیش از ۹ تن و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ گرم نیز بین مردم شهرستان رزن توزیع شده است اظهار کرد: دو تن مرغ منجمد و چهار تن گوشت منجمد نیز در فروشگاه‌های شهرستان رزن در حال توزیع است.

انتهای پیام/ب

انجام بیش از ۱۰ هزار بازرسی از واحد‌های صنفی رزن

 

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.