معاون شهردار قم عنوان کرد؛

مهم‌ترین ویژگی بودجه ۹۸ شهرداری،حرکت به سمت اهداف چشم انداز۱۴۱۴ است

رنجبر گفت:مهمترین ویژگی بودجه سال آینده حرکت به سمت تحقق اهداف چشم انداز۱۴۱۴شهر قم است که هم اکنون درحال اجرای برنامه ۵ ساله اول آن هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محسن رنجبر معاون شهردار قم کاهش هزینه‌های جاری، استفاده از تکنولوژی روز و افزایش تنها ۱۰ تا ۲۰ درصدی خدمات و عوارض را از مهمترین مولفه‌های بودجه ۲۳۵۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری دانست و گفت: با وجود تورم ۴۰ درصدی در جامعه، بودجه شهرداری با رویکرد کاهش فشار اقصادی به مردم بسته شده است.

وی در اثبات گفته خود عنوان کرد: اجرای ۱۶۰ طرح با ۱۸۳۰ میلیارد تومان برای سال آینده پیش بینی شده است، در حالی که کمتر از ۲۵ درصد بودجه مورد نیاز این طرح‌ها از فروش تراکم، کسب و پیشه، حذف پارکینگ و جرائم ماده ۱۰۰ است.

وی جلب مشارکت مردم در زمینه سرمایه گذاری و سایر زمینه‌ها را از دیگر ویژگی‌های بودجه سال آینده توصیف کرد و گفت: مهمترین ویژگی بودجه سال آینده حرکت به سمت تحقق اهداف چشم انداز ۱۴۱۴ شهر قم است که هم اکنون در حال اجرای برنامه ۵ ساله اول آن هستیم.

رنجبر سیاست پیشگیرانه در جهت جلوگیری از حذف پارکینگ را از دیگر ویژگی‌های بودجه ۹۸ برشمرد و افزود: ۳۰ میلیارد تومان از درآمد سال آینده از محل حذف پارکینگ پیش بینی شده است تا مردم رغبتی به حذف پارکینگ نداشته باشند.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده همه برنامه‌ها در جهت اهداف یازده گانه شهرداری طراحی شده است تصریح کرد: از نظر ریالی بیشترین تمرکز بر توسعه فضای سبز شهری، رونق اقتصادی شهر، توسعه منابع مالی پایدار، روان سازی و متعادل کردن ترافیک و افزایش مشارکت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ح

کاهش فشار مالی به مردم در بودجه ۹۸ شهرداری

برچسب ها: شهرداری قم ، بودجه 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار