توزیع بن پوشاک بین دانش‌آموزان نیازمند ملایری

مدیر آموزش و پرورش ملایراز توزیع پوشاک و کفش بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

توزیع بن پوشاک بین دانش‌آموزان نیازمند ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، هادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: ۲۴ مدرس مجرب برای کلاس‌های «آموزش خانواده» در مدارس مختلف انتخاب شده‌اند و به مدیران مدارس تاکید شده است که ارگان‌ها و نهادهای غیرآموزشی در مبحث آموزش خانواده ورود پیدا نکنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۳۱ میلیون ۶۱۵ هزار تومان بن کاپشن و کفش با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در مدارس محروم بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن جشنواره‌ها و طرح‌های درحال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر، یادآور شد: در سطح شهرستان ملایر ۱۶۷ مدرسه وجود دارد که در آنها با ۶۸۰ کلاس، بیش از هزار همکار آموزشی و اجرایی در آموزشگاه‌های شهر و روستا مشغول تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند.

سلگی اظهار داشت: جشنواره جابربن حیان، زیبانویسی، شعرسرایی برای همکاران، قصه‌گویی، مسابقات علوم آزمایشگاهی، دست‌سازه‌های آموزگاران و برنامه ملی شهاب، برنامه تدبیر، طرح کارآمد، طرح بوم، طرح تکالیف مهارت‌محور از جمله برنامه های درحال اجرا در آموزش ابتدایی ملایر است.

انتهای پیام/ب

 

بن پوشاک بین دانش‌آموزان نیازمند ملایری توزیع شد

برچسب ها: آموزش و پرورش ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.