رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا:

اهداف آمریکا با تدابیر هوشمندانه ایران ناکام ماند/ ترامپ به دنبال حذف انسجام ملی در ایران است

اهداف آمریکا با تدابیر هوشمندانه ایران ناکام ماند/ترامپ به دنبال حذف انسجام ملی در ایران است

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا گفت: یکی از اهداف آمریکا حذف انسجام ملی در بین مردم و مسئولان ما است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا در همایش عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان سمنان گفت: آمریکا در برنامه ربع قرن هزاره سوم میلادی چند هدف را پیش‌بینی کرده و تحلیل این بود که اگر بتوانند این اهداف را پیاده کنند، می‌توانند حاکمیت خود را تضمین کند که ین امر یعنی برنامه ریزی شده تا سال ۲۰۲۵ میلادی آمریکا ابرقدرت جهان باشد و اگر این اهداف میسر نشود، پایه‌های امپراتوری آن ازهم‌پاشیده می‌شود؛ اما انقلاب اسلامی مردم ایران در سایه یک رهبری هوشمند و باصلابت تمام اهداف آن‌ها را خنثی کرد.

وی در ادامه افزود: ترامپ به دنبال حذف عناصر قدرت ایران است. این عناصر شامل مواردی چون انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای و عمق استراتژیک یعنی نفوذ معنوی ایران از شلمچه و حاجی عمران تا ساحل مدیترانه و از آنجا تا تنگه باب المندب، قدرت دفاعی ایران شامل ظرفیت‌های دفاعی امکانات موجود و اراده درون نظام و چهار قدرت انرژی شامل نفت و گاز، که هر چهارعنصر امروز هدف گرفته‌شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا تصریح کرد: بین فتنه و جنگ رابطه‌ای وجود دارد، فتنه نرم مقدمه فتنه سخت است و هر فتنه سختی مسبوق به فتنه نرم است لذا دراین‌بین محور فتنه آینده تلاقی اهداف مهاجم خارجی با جریان غرب‌گرای معارض داخلی خواهد بود؛ حال در این میان چه باید کرد؟ نمایندگان مجلس نقش بسیار مهمی در افشاگری و مقابله با این فتنه دارند و از همه‌کسانی که تریبون داشته و مسئولیت دارند انتظار می‌رود جدی‌تر و قوی‌تر وارد عرصه شوند.

انتهای پیام / گ

صحبت های رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرمانده کل قوا در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار