اکران ۵ فیلم «سیمرغ و پروانه» جشنواره فجر درهمدان

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان از اکران ۵ فیلم «سیمرغ و پروانه» جشنواره فجر در همدان خبر داد.

اکران ۵ فیلم «سیمرغ و پروانه» جشنواره فجر درهمدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شرفی، مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به اینکه  قیمت بلیت فیلم‌ها ۱۰ هزار تومان است ادامه داد: از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه میزبان اکران فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فجر خواهد بود.

وی با بیان اینکه دو سانس بلیت فروشی برای فیلم‌ها انجام خواهد شد گفت: از ۱۳ تا ۱۷ بهمن‌ماه نیز سانس صبح با عنوان «سیمرغ و پروانه‌ها» ویژه مدارس در سینما قدس اکران خواهد داشت.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان با اشاره به اینکه در بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» پنج فیلم در نظر گرفته شده است افزود: به محض اعلام جدول برنامه‌ها از تهران، بلیت فروشی اینترنتی از سایت سینما تیکت انجام می‌شود.

وی قیمت بلیت فیلم‌ها در همدان را ۱۰ هزار تومان دانست و گفت: در ابتدا قیمت بلیت ۱۵ هزار تومان بود که با رایزنی صورت گرفته به ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

شرفی با بیان اینکه ۱۰ صبح روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه افتتاحیه جشنواره در سینما فلسطین است گفت: طی ایام برگزاری جشنواره ۱۱ تا ۱۴ فیلم در دو سینما هر سینما دو سانس اکران خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

 

 

 اکران ۵ فیلم «سیمرغ و پروانه» جشنواره فجر درهمدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.