شهردار قم عنوان کرد؛

جشنواره های برگزار شده اهداف تمدن اسلامی را دنبال می کنند

سقائیان نژادگفت:جشنواره‌های برگزار شده و استقبال مردمی از آن‌ها،اهدافی را دنبال می‌کندکه اهداف تمدن اسلامی است و از سوی مقام معظم رهبری نیز موردتأکید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در خصوص اقدامات اخیر سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم گفت:سازمان فرهنگی، هنری شهرداری،امروز برنامه دارد،خط‌کشی راه دارد و ما دقیقا به آن چیز‌هایی می‌پردازیم که در شأن قم است.

وی ادامه داد: در این چند سال، من کوشش کردم از ظرفیت‌های فرهنگی و مردمی موجود در قم استفاده شود و در این راستا جای یک سازمان فرهنگی قوی در قم خالی بود که خوشبختانه دیگر خالی نیست و سازمان فرهنگی در حال حاضر خودش را شناخته است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه اهمیت دادن به جوانان و شناخت ظرفیت‌های درونی جوان و خانواده و بزرگداشت این‌ها برای مقابله با تهاجم‌هایی که نظام ما با آن‌ها مواجه است، موضوعی بسیار جدی است،خاطرنشان کرد: رساندن فرهنگ و ظرفیت‌های ما به دیگران بعد از چهل سال، یعنی پویایی جامعه و هم‌افزایی ملی که از اهداف اولیه انقلاب اسلامی است.

شهردار قم با بیان اینکه امیدوارم که از نظر بودجه و حمایت‌ها و هم از نظر فکر و اندیشه،در مسیر تقویت این حرکت، شاهد اقدامات لازم باشیم، اضافه کرد: ما حرکت کردیم و ان‌شاءلله یک سازمان فرهنگی، ورزشی در شهر داشته باشیم که بتواند به عنوان الگو در کشور عمل کند.

وی از جشنواره‌های برگزار شده و استقبال مردمی از آن‌ها به عنوان حرکت‌هایی یاد کرد که در عین سادگی، در بدنۀ خود، اهدافی را دنبال می‌کند که اهداف تمدن اسلامی است و از سوی مقام معظم رهبری نیز مورد تأکید است.

وی با اشاره به اینکه باید بتوانیم کار‌های خوب همدیگر را افزایش دهیم و به کار‌های اصلی بپردازیم و از حواشی دوری کنیم تا هرچه بیشتر مردم را در ادارۀ امور کشور دخالت دهیم، یادآور شد: مردم باید به صحنه بیایند و شهرداری قم به دنبال آن است تا با هر اقدام ممکن، موجب رضایت‌مندی و خودباوری بیشتر بین شهروندان شود و این همان چیزی است که کشور دنبال آن است تا در مقابل تهاجماتی که در ابعاد مختلف به فرهنگ و تمدن و توانایی‌های ما صورت می‌گیرد، از آمادگی کافی برخوردار باشیم.

انتهای پیام/ح

سازمان فرهنگی هنری شهرداری با برنامه عمل می‌کند

برچسب ها: شهردار قم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.