پارک ترافیک شهرستان بهاباد در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد

رئیس پلیس راهور استان یزد از افتتاح پارک ترافیک در آینده نزدیک در شهرستان بهاباد خبر داد.

پارک ترافیک شهرستان بهاباد در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راهور استان یزد نیز  در نشست شورای ترافیک شهرستان بهاباد گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون در شهرستان بهاباد بر اثر تصادفات رانندگی  دو نفر فوت و ۴۰ نفر مجروح  شدند.

وی از افتتاح پارک ترافیک در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و افزود: آزمون آیین نامه راهنمایی رانندگی نیز از سوی  افسران این شهرستان انجام می شود.

 رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: با ایجاد پارک ترافیک به دنبال نهادینه کردن رعایت قانون و مقررات در بین شهروندان هستیم.

تاکید بر تخصیص اعتبار طرح‌های مصوب ترافیک در بهاباد

محمد مهدی خانی زاده فرماندار بهاباد  بر تخصیص اعتبار به طرح‌های مصوب شده در شورای ترافیک تأکید کرد و گفت: تعویض پلاک یکی از موضوعاتی است که باعث رفت و آمد‌های غیر ضروری در جاده‌های این شهرستان شده که امیدواریم برای این مسئله چاره اندیشی شود.

وی خواستار برگزاری کلاس‌های آموزشی گواهینامه ویژه برای ارائه خدمت بهتر به مردم شد و افزود: نصب دروبین‌های کنترل ترافیک، اصلاح سه راهی روستای پرک با ایجاد میدان، راه اندازی پارک آموزش ترافیک و ساختمان راهنمایی و رانندگی بهاباد از دیگر مواردی است که باید مورد بررسی قرار گرفته و برای حل آن‌ها تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.