کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ داعشی در سوریه بر اثر بمباران نیروهای الحشد الشعبی

در جریان درگیری الحشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) با عناصر داعش در مرز‌های سوریه و عراق، ۴۳ تروریست داعشی کشته و زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن بیش از ۴۰ داعشی در سوریه بر اثر بمباران نیروهای الحشد الشعبیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه «العالم»، در جریان درگیری الحشد الشعبی با عناصر داعش در مرز‌های سوریه و عراق ۴۳ تروریست کشته و زخمی شدند.

«قاسم مصلح» فرمانده عملیات الانبار درباره جزئیات این درگیری اعلام کرد در جریان یک عملیات پیش‌دستانه، یک مرکز تجمع عناصر داعش در منطقه «الباغوز» در جنوب شرق دیرالزور سوریه هدف حملات توپخانه‌ای قرار گرفت.

وی تأکید کرد بر اثر این حملات، تجهیزات نظامی و مخزن‌های سوخت متعلق به این گروه تروریستی نیز منهدم شد. او گفت پیش از این حمله، اطلاعات دقیقی به دست نیرو‌های عراقی رسیده بود مبنی بر اینکه عناصر داعش قصد دارند نیرو‌های امنیتی عراق را در نوار مرزی به ویژه منطقه الباغوز هدف قرار دهند.

بمباران مواضع داعش در خاک سوریه از سوی جنگنده‌ها و توپخانه عراق پیش از این نیز بار‌ها با اجازه دولت دمشق صورت گرفته است. اما تاکنون عملیاتی از سوی ارتش سوریه در خاک عراق علیه تروریست‌ها انجام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار