ثبت نام ۱۹۰ هزار خادم یار در سامانه خادم یاری آستان قدس رضوی

مسئول امور استان‌های آستان قدس رضوی از ثبت نام ۱۹۰ هزار خادم یار در سامانه خادم یاری آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، موسویان مسئول امور استان‌های آستان قدس رضوی  در آیین تودیع و معارفه مسئول آستان قدرس رضوی آذربایجان غربی ،با اشاره به  اینکه این آستان در ۳۲ نقطه از کشور نمایندگی دارد و رویکرد خدمت رسانی به کل کشور را در اولویت برنامه‌های خود دارد گفت: در حال حاضر ۱۹۰ هزار خادم یار در سامانه خادم یاری آستان قدس رضوی ثبت نام کردند و مشغول خدمات رسانی به نیازمندان هستند.
 
موسویان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی، محرومیت زدایی از جامعه، توسعه نذورات مردمی و رواج وقف در جامعه و ترویج خادمیاری چهار هدف مهم راه اندازی دفاتر آستان قدس رضوی در نقاط مختلف کشور است، افزود: با هدف توسعه فعالیت‌های آستان قدس رضوی ۳۰ عنوان کانون خادمیاری در کشور در حال فعال شدن است، زیرا خدمت به امام رضا (ع) تمام شدندی نیست.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه نیز در این آیین گفت: زیارت امام رضا (ع) باید جزو برنامه‌های ما قرار بگیرد، زیرا این امر به جبران فقر معنوی در فرد کمک می‌کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با اشاره به اینکه مسلمانان باید حداقل سالی یک بار زیارت امام رضا (ع) را جزو برنامه‌های خود بگذارند و از وجود این نعمت الهی بهره‌مند شوند افزود:وجود حرم امام رضا (ع) در کشور نعمت بزرگی است افزود: خدمت در آستان قدس رضوی نعمت الهی است و باید مسوولان این امر قدردان این نعمت باشند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد مختارزاده تودیع و حجت الاسلام اکبر نوروزنژاد به مدت یک سال به عنوان مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان غربی معارفه شد.
 
انتهای پیام/م
 
 

 مدیردفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.