حمایت از کالای ایرانی هدف نمایشگاه تخصصی مبلمان در اراک

مجری برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی اراک هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

علی اردلان مجری برگزاری بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی اراک  در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، تولیدات داخلی و تنظیم بازار و ایجاد حس رقابت پذیری بین واحد‌های تولیدی و دسترسی آسان مردم به آخرین دستاورد‌های این صنعت عنوان کرد.

اردلان با بیان اینکه این نمایشگاه برای بازدید علاقمندان و همشهریان برگزار شده است افزود: ۶۵ واحد تولیدی از استان‌های تهران، کرج، اراک، همدان و تبریز در این نمایشگاه تولیدات خود را عرضه کرده اند.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه صنف چوب و فلز شهر اراک و اتاق اصناف و نمایشگاه بین المللی استان مرکزی برپا شده است.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا ششم بهمن ۱۳۹۷ همه روزه عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب کشور در میدان امام خمینی اراک ابتدای جاده اراک_خمین پذیرای بازدیدکنندگان، علاقمندان و همشهریان خواهد بود.

حمایت از کالای ایرانی هدف نمایشگاه تخصصی مبلمان در اراک

انتهای پیام / ج

بیستمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی تا ششم بهمن در اراک دایر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.