رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم عنوان کرد؛

سبک زندگی اسلامی ایرانی بدون فرهنگ جهاد و شهادت معنا ندارد

حجت الاسلام ولدان گفت:سبک زندگی اسلامی ایرانی بدون نظریه مقاومت وفرهنگ جهادوشهادت معنانداردو امید به آینده وحرکت در مسیر مطلوب می‌باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام محمد باقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم درنشست شورای سیاست‌گذاری کنگره شهدای مقاومت که به‌میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی بدون نظریه مقاومت و فرهنگ جهاد و شهادت معنا ندارد،گفت: انتظار ناراضی بودن از وضعیت موجود و امید به آینده و حرکت در مسیر اصلاح این وضعیت برای رسیدن به آینده مطلوب می‌باشد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم با یادآوری اینکه شهدای دفاع مقدس در هشت سال جنگ نابرابر جانفشانی‌ها کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور در دست دشمن متجاوز نماند،اشاره کرد:شهدای مقاومت امروز ثابت کردند که کشور اسلام مرز جغرافیایی ندارد و برای دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم (سلام الله علیها) رفتند و جانفشانی کردند.

وی افزود:گفتمان جهاد و شهادت است که می‌تواند به افراد برای کار جهادی و حرکت به‌سمت زمینه‌سازی برای ظهور انگیزه دهد و این گفتمان را در سطح جهانی تقویت نماید و شهدای مقاومت در عرصه بین الملل این کار را انجام دادند.

ولدان با تأکید بر اینکه این شهدا به امام زمانشان لبیک گفتند،عنوان کرد:امروز گفتمان مقاومت یکی از ارکان دکترین مهدویت است و اگر می‌خواهیم فرهنگ انتظار و مهدویت را در جامعه پیاده کنیم باید به‌روی این گفتمان کار کنیم.

وی با اعلام اینکه نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شود، بیان کرد: این کنگره از نظر علمی واقعاً دانش‌بنیان و فارغ از شور و هیجان و احساس است که امیدواریم بتواند جریان‌سازی مؤثری در جامعه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهد.

انتهای پیام/ح

نخستین کنگره شهدای جبهه مقاومت در قم برگزار می‌شود

برچسب ها: شهدا ، جبهه مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.