باحضور وزیر ورزش:

۲ پروژه ورزشی در شادگان افتتاح شد

پروژه استخر سرپوشیده و دکل‌های زمین چمن ورزشگاه شادگان با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان استخر سرپوشیده شادگان که عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ آغاز شده بود و ۲ هزار و ۷۰۰ متر مربع مساحت و صرف ۳۹ میلیارد ریال هزینه از محل اعتبارات استانی و وزارت نفت ساخته شد بهره برداری کرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین پروژه دکل‌های روشنایی زمین چمن ورزشگاه شادگان که با هزینه ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در این شهرستان اجرا شده را افتتاح کرد.

سلطانی فر از پروژه سالن بدنسازی شادگان که با اعتبار ۶ میلیارد ریال در دست ساخت است، بازدید و از سالن‌های ورزشی مجموعه ورزشی شادگان، ساختمان جدید هیات‌های ورزشی شهرستان با اعتبار ۵ میلیارد ریال و مجموعه ورزشی توپچی شادگان (با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی) بازدید کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: خوزستان از دیرباز تاکنون یکی از قطب‌های ورزش کشور به شمار می‌رود و در طی چند سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و ورزشکاران این منطقه عملکرد بسیار درخشانی در میادین کشوری و بین المللی داشته اند.

وی افزود: زیرساخت‌های ورزش خوزستان در شرایط خوبی قرار دارسرانه فضا‌های ورزشی خوزستان نسبت به قبل رو به افزایش است و این نویدبخش روز‌های خوب برای ورزشکاران و جوانان خوزستانی است.

سلطانی فر بیان داشت: تمام تلاش ما در سال‌های اخیر رسیدگی به ورزش از لحاظ زیرساختی و نرم افزاری بوده و کوشش می‌کنیم امکانات ورزشی مناسب در سراسر کشور توزیع شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پیشینه درخشان ورزش خوزستان در سال‌های قبل از انقلاب، تلاش می‌کنیم تا ورزش این استان به جایگاه واقعی خود برگردد؛ برای کمک به رشد و توسعه اجتماعی و فرهنگی استان‌ها سعی می‌کنیم مشکلات رشته‌های ورزشی را شناسایی کرده و زمینه جلب رضایت مردم به ویژه جوانان را فراهم کنیم، ورزش خوزستان هم به دلیل ظرفیت‌های فراوان، شایستگی آن را دارد که در مسیر توسعه گام بردارد.

انتهای پیام/م

سفر وزیر ورزش به خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.