رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در دیدار با آیت الله نوری همدانی:

ارسال ۱۷۰ مقاله از بیست کشور به دبیرخانه همایش بین المللی امام رضا (ع)

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت:تاکنون ۱۷۰ مقاله از بیست کشور به دبیرخانه همایش بین المللی امام رضا (ع)ارسال شده است.

ارسال ۱۷۰ مقاله از بیست کشور به دبیرخانه همایش بین المللی امام رضا (ع) و گفت و گوی ادیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی، رئیس و اعضای شورای علمی و برنامه ریزی همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان،شامگاه چهارشنبه با آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو کردند.


بیشتر بخوانید؛ضرورت مناظره و پاسخ گویی دائم به شبهات روز افزون


حجت الاسلام گنابادی نژاد، رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در این دیدار اظهار کرد: تا به حال یکصد و هفتاد مقاله از بیست کشور به دبیرخانه همایش بین المللی امام رضا(ع)و گفت و گوی ادیان رسیده است.

وی افزود:در شرایط کنونی شاهد افزایش زائران ادیان مختلف از جمله اهل سنت به حرم مطهر امام رضا(ع) که استقبال چشم گیری بوده است.

 رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به برگزاری همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت و گوی ادیان الهی تصریح کرد: سعی شده است برای این همایش از همه افراد و صاحبان ادیان الهی دعوت شود و به دنبال تعامل و هم فکری در موضوع امام رضا(ع) و موضوعات پیرامونی هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدخدایی، رئیس شورای علمی همایش بین المللی امام رضا (ع) و گفت و گوی ادیان هم با اشاره به این که تعامل با ادیان و مذاهب متاثر از سیره امام رضا (ع)، از اولویت‌های آستان قدس است، گفت: این همایش بر همین اساس و با تاکید بر مبانی دینی بنا نهاده شده است.

وی گفت: در این همایش که دهم و یازدهم بهمن در جوار حرم رضوی برگزار می‌شود، شخصیت‌های دینی و مذهبی از کشور‌های مختلف و علمای مسیحی یهودی و زرتشتی حضور خواهند داشت.

کمیسیون‌های «خدامحوری در ادیان»، «عقلانیت و دیانت»، «زندگی مسالمت‌آمیز» و «عدالت و محبت» چهار کمیسیون این همایش است و تا کنون  نه پیش نشست این همایش بین المللی، در داخل و خارج کشور برگزار شده است.

انتهای پیام/ش

دیدار اعضای شورای  برنامه ریزی همایش بین المللی امام رضا(ع) و گفت وگوی ادیان با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار