بهره برداری از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در لرستان

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از افتتاح ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در این استان، همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از افتتاح ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در این استان، همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

مسعود رضایی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همانند دیگر دستگاه‌های اجرایی طرح هایی برای بهره‌برداری دارد.

وی افزود : اجرای ۶۹ طرح هادی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان از جمله این طرح ها است که برای آن حدود ۶۵۰ هزار مترمربع سطح آسفالت، جدول‌گذاری، زیرسازی، بازگشایی معابر و اصلاح شبکه انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از افتتاح ۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در استان خبر و ادامه داد: واحد‌ها در دهه‌فجر به بهره‌برداری خواهند رسید.

رضایی تصریح کرد: بنیاد مسکن استان با هماهنگی ادارات ثبت تاکنون نسبت به صدور ۸۰ هزار جلد سند در روستا‌ها و شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر اقدام کرده است.

وی به برخی مزیت‌های صدور اسناد روستایی اشاره و تصریح کرد: با تعیین حدود مالکیتی در روستا‌ها بخش عمده‌ای از دعاوی حقوقی کاهش می‌یابد، ضمن اینکه از اسناد در اختیار می‌توان در تضامین بانکی و قضائی بهره‌گیری کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان اظهار داشت: در حال حاضر این بنیاد آمادگی دارد در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار و شهر‌های با جمعیت کمتر از ۲۵ هزار نفر با درخواست متقاضیان نسبت به انجام نقشه‌برداری املاک و ارجاع پرونده‌ها به ادارات ثبت جهت صدور اسناد اقدام نماید.

انتهای پیام/ب

۲ هزار و ۳۰۰ واحد مسکن روستایی در لرستان به بهره‌برداری می‌رسد

برچسب ها: بنیاد مسکن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.