سردار سرلشگر محمدعلی جعفری:

مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت مردم است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردم بود که در سال‌های پس از انقلاب نیز ادامه داشته است.

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید از استقامت مردم قدردانی کنیمفرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید از بصیریت، صبر و استقامت مردم در همه این سال‌ها قدردانی کنیم.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در حاشیه نشست مسئولان طرح صالحین بسیج در جمع اصحاب رسانه گفت: مولفه اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران مشارکت مردم بود که در سال‌های پس از انقلاب نیز ادامه داشته است.

وی افزود: البته طی سال‌های گذشته نظام سلطه تلاش کرده است مردم را در تنگنای اقتصادی قرار دهد و در این حوزه جنگ اقتصادی را آغاز کرده و مردم به خوبی این توطئه را نیز خنثی کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه موفقیت‌ها طی سالیان بعد از انقلاب با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب به انجام رسیده و مردم بدون هدایت رهبری امکان این موفقیت‌ها را نداشتند.

جعفری تصریح کرد: مردم همچنین نقش خود را در در دفاع مقدس، پیروزی انقلاب و موضوعات امنیتی به خوبی ایفاکرده اند و توطئه‌های داخل کشور توسط مردم بصیر و آگاه کشور و توطئه‌های منطقه‌ای توسط نیرو‌های مردمی الگو گرفته از ایران به انجام رسیده است.

وی اظهار داشت: نمونه بارز پیروزی‌های مردمی در منطقه شکست داعش در سوریه و خنثی سازی توطئه‌های استکبار در کشور عراق است و باید بگوییم امت اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری توانسته دشمنان را شکست دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب باید از بصیریت، صبر و استقامت مردم در همه این سال‌ها قدردانی کنیم.

انتهای پیام // ف. م
 


صحبت های سردار جعفری در نشست مسئولان طرح صالحین بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.