«وراجی‌های یک دیوانه» به چاپ دوم رسید

چاپ دوم «وراجی‌های یک دیوانه» در انتشارات مایا منتشر شد.

چاپ دوم به گزارش خبرنگار  حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چاپ دوم «وراجی‌های یک دیوانه» در انتشارات مایا منتشر شد.

همه ما افکار مختلفی داریم، افکاری که گاه با هم متضاد هستند و گاه با هم موافق، اما آیا تا به حال برای آن ها شخصیت مستقلی در نظر گرفته اید؟ احتمالا نه!

راوی این کتاب فکرهای وراجی دارد و یک شب تصمیم می گیرد برای افکارش اسم انتخاب کند. شما در داستان با چهار فکر اصلی او و شخصیت مخصوص به خودشان به خوبی آشنا می شوید. علاوه بر افکار راوی، احساساتش و حتی حسین پناهی هم در داستان حضور دارند و جذابیت خاصی به موضوعات مورد نظر نویسنده اضافه می کنند.

راوی مرد سی و خورده ای ساله ای است که نویسنده و کارمند بلندپایه یک شرکت بزرگ است. او زندگی موفق و ظاهر خوبی دارد و همیشه بوی عطر می دهد! اما خیلی زود برایتان تعریف می کند پشت این ظاهر جدی و آراسته چه شخصیت حساس و آشفته ای وجود دارد، شخصیتی که سال ها است  خودش را سرکوب می کند!

از همان ابتدا به حضور یک دختر در کافه مورد علاقه او پی می برید ولی یک روز با چشم در چشم شدن با آن دختر، اتفاقات جدیدی شروع می شود، اتفاقاتی که فضای داستان را گاه غمگین و گاه شاد می کنند. اما این همه  داستان نیست و شما در انتها غافلگیر می شوید!
انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.