۶۶۱ خانوار محروم خراسان شمالی صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در ۹ ماهه امسال ۶۶۱ خانوار محروم تحت حمایت صاحب‌خانه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه ۵۰۸ خانوار روستایی و ۱۵۳ خانوار شهری طی امسال صاحب‌خانه شدند، گفت: تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد استان است.

وی مسکن را مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت این نهاد برشمرد و افزود: برای احداث این واحد‌های مسکونی شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و منابع داخلی کمیته امداد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه ۹۸ واحد مسکونی روستایی نیز در حال تکمیل است که تا قبل از سال ۹۸ به مددجویان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: ۸۸ واحد شهری نیز در حال اتمام است که به‌زودی به مددجویان واگذار می‌شود.

الهی راد به انجام تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: حدود یک هزار واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی نیز با کمک این نهاد تعمیر و بازسازی‌شده است.

وی همچنین به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان تأکید کرد و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: پرداخت اجاره‌بها به مستاجرین نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین آرامش مددجویان است.

انتهای پیام/ط


خانه دار شدن ۶۶۱ خانوار محروم تحت حمایت کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.