بهره برداری از واحد‌های مسکونی و اشتغال برای مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر بیش از ۲۰۰ واحد مسکن و بیش از یک هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال زایی در استان به بهره برداری می‌رسد.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۲۰۳ واحد مسکن در مناطق شهری و روستایی با ۹ میلیارد تومان اعتبار به خانواده‌های تحت پوشش فاقد مسکن واگذار می‌شود. همچنین ۳۱ واحد مسکن نیز با اختصاص یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در روستا‌ها برای مددخویان فاقد مسکن کلنگ زنی خواهد شد.
 
سهندی افزود: همزمان با دهه فجر یک هزار و ۴۲۳ طرح اشتغالزایی برای مددجویان و فرزندان آن‌ها با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.
 
وی اهداء جهازیه به ۲۰۰ نوعروس را با ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در مناطق شهری و روستایی رایکی دیگر از برنامه‌های اجرایی در دهه فجر این نهاد مقدس برشمرد.
 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: دیدار و دلجوایی از خانواده‌های شهدا، پرداخت اجاره مسکن و شهریه دانشجویان، اجرای طرح مفتاح الجنه، اعزام مددجویان و دانش آموزان تحت پوشش به سفر‌های زیارتی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز تحت پوشش و برگزاری همایش تجلیل از خیرین در مجموع با بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر عنوان کرد.
 
انتهای پیام/م
 

بهره برداری از طرح های کمیته امداد در دهه فجر

برچسب ها: کمیته امداد ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.