استاندار سمنان:

اصلی ترین دستاورد انقلاب استقرار یک نظام مقدس به نام جمهوری اسلامی است/ برای توسعه استان باید جدل های سیاسی کنار گذاشته شود

اصلی ترین دستاورد انقلاب استقرار یک نظام مقدس به نام جمهوری اسلامی است/باید برای توسعه استان همه جدل های سیاسی کنار گذاشته شوداستاندار سمنان گفت: باید برای توسعه استان، همه جدل‌های سیاسی کنار گذاشته شود و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره‌مند شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در نشست شورای اداری شهرستان دامغان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توانست چهار دهه در مقابل همه‌ی طوفان‌ها با سربلندی کامل مقاومت کند و آن‌ها را پشت سر بگذارد. اصلی‌ترین دستاورد انقلاب، استقرار یک نظام مقدس بنام جمهوری اسلامی است.

وی در ادامه افزود: در طی چهار دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد توانستیم به یک شعار اساسی و مطالبه‌ی عمومی که همان استقلال خواهی و خودکفایی است دست یابیم. ما توانستیم برای اولین بار در تاریخ ایران با تکیه به غیرت و همت مردم و جوانان در مقابل متجاوزان بایستیم و مقاومت کنیم و حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم.

آشناگر ادامه داد: طبیعی است که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون تلاش نماید که نظام را متوقف یا دچار تغییر رفتار نماید، اگر نتوانستند به برکت ایستادگی، اتحاد، انسجام و همدلی بود. دشمن تلاش دارد تا دولت را ناکارامد جلوه دهد، پس باید دقت نماییم که در پازل دشمن بازی نکنیم شرایط فعلی کشور حاصل بد عهدی امریکاست نه ناکارآمدی دولت، هر چند که ایراداتی هم وجود دارد، اما نباید دشمن اصلی را فراموش نماییم.

استاندار سمنان تصریح کرد:گاهی اوقات برخی بجای موضع گیری در مقابل دشمنان، در مقابل دولت موضع گیری می‌کنند که این اشتباه است. هر کسی که بخواهد میان گروه‌های قومی و مناطق جغرافیایی و انسجام مردم اختلاف ایحاد کند، بی شک در مسیر انقلاب قدم نمی‌گذارد.

استاندار سمنان وجود سرمایه گذار را یک غنیمت شمرد و عنوان داشت: باید از سرمایه گذار بعنوان یک فرصت یاد کنیم و حتی فرش قرمز نیز برای آنان پهن نماییم زیرا هر کس می‌تواند حتی یک سرمایه گذار را جذب نماید، این مهم را برای مردم و استان خود به انجام رساند. باید برای توسعه استان، همه جدل‌های سیاسی کنار گذاشته شود و از همه ظرفیت‌ها برای توسعه استان بهره‌مند شویم.
وی متذکر شد: اگر اختلافات را بزرگ‌کردیم، بدانیم که به مردم خدمتی نکرده ایم. وحدت، برادری و تلاش، رمز ماندگاری نام هاست.

انتهای پیام / گ

نشست شورای اداری شهرستان دامغان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.