بازدید وزیر ورزش از روند ساخت مجموعه ورزشی دزفول

وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از مسئولان خوزستان از روند ساخت مجموعه ورزشی شهر میانرود از توابع دزفول بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسعود سلطانی فر، وزیر ورش و جوانان به همراه غلامرضا شریعتی استاندار و عباس پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس عازم این شهرستان شد و از روند احداث مجموعه ورزشی یک هزار و ۵۰۰ نفری شهر میانرود بازدید کرد.

این طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و عملیات اجرایی این طرح ورزشی که متشکل از سالن‌های رزمی و چند منظوره، استخراست از چند سال گذشته آغاز شده است.

عملیات ساخت ورزشگاه چندمنظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول با حضور سلطانی فر، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: ورزشگاه ۲ هزار و ۵۰۰ نفری دزفول با اختصاص حدود ۲ هکتار زمین در جاده زیباشهر روبروی تالار جام جم آغاز شده است.

وی افزود: تمام موارد از جمله موضوع ترافیک، پارکینگ و حفاظت امنیتی درخصوص این زمین طبق نقشه ورزش و جوانان استان بررسی کارشناسی شده است و هزینه اولیه برای ساخت این ورزشگاه ۲۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شده و قرار است این ورزشگاه با بودجه نفت و وزارت ورزش ساخته شود.

حیدری بیان داشت: میزان امکانات ورزشی دزفول متناسب با جمعیت ۵۰۰ هزارنفری این شهرستان با ۱۱ دهستان، ۹ شهر و ۴ هزارو ۷۵۰ کیلومتر وسعت نیست و تنوع و علاقه مندی نیرو‌های جوان با ۲۵۰ ورزشکار حرفه‌ای و مدال آور ملی و بین المللی نیازمند فضای ورزشی بیشتری است.

انتهای پیام/م

سفر وزیر ورزش به دزفول 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.