معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مطرح کرد؛

پلمب ۱۲۴ واحد متخلف بهداشتی در ایرانشهر

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: ۱۲۴ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی در ۹ ماهه نخست سالجاری در حوزه این دانشگاه پلمب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، فرهاد دادگر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر اظهار داشت: ۵۷ هزار و ۳۰۰ بازدید از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام و ۹۸ هزار و ۵۴۰ مورد از تجهیزات پرتابل مانند، پی اچ متر، دماسنج نفوذی، شوری سنج، اندازه گیری بار میکروبی سطوح، سنجش ترانس روغن و مانند آن استفاده شده است.

وی ادامه داد: از مجموع هزار و ۴۸ اخطاریه بهداشتی صادر شده ۱۲۴ واحد متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عرضه محصولات غذایی را تابع شرایط خاص بهداشتی دانست و تصریح کرد: بهداشت فردی، وضعیت ساختمان، ابزار کار، توجه به تولید و انقضاء و شرایط نگهداری مواد غذایی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

وی نظارت بر فعالیت تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی را از وظایف حوزه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بر شمرد و افزود: بازدید از مراکز عرضه محصولات غذایی به صورت مستمر توسط بازرسان بهداشت محیط این دانشگاه انجام می‌شود.

دادگر از تمامی شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را از طریق سامانه اطلاع رسانی ۱۹۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری لازم توسط بازرسان بهداشت محیط انجام شود.

انتهای پیام/ب

جزییات پلمب واحدهای متخلف بهداشتی در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار