۶۰ درصد آمریکایی‎ها ترامپ را مقصر تعطیلی دولت می‎دانند

بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا، اکثریت مردم رئیس‌جمهور این کشور را مسئول تعطیلی طولانی مدت بی‌سابقه در آمریکا می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، بر اساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده در آمریکا، اکثریت مردم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور را مسئول تعطیلی طولانی مدت بی‌سابقه در آمریکا می‌دانند و منطق اولیه او را برای ساخت دیوار مرزی رد می‌کنند.

تازه‌ترین نظرسنجی نشان می‌دهد آشفتگی در واشنگتن، میزان اعتبار ترامپ را به کمترین سطح در زمانی بیش از یک سال رسانده است.

تازه‌ترین نظرسنجی مرکز مطالعات امور اجتماعی نورک (NORC) وابسته به آسوشیتدپرس نشان می‌دهد اکثر آمریکایی‌ها تعطیل شدن دولت را به عنوان یک مشکل عمده می‌بینند و ترامپ را بیش از دموکرات‌های کنگره به خاطر نپرداختن حقوق و ایجاد مشکل برای حدود ۸۰۰ هزار کارمند دولت سرزنش می‌کنند.

۶۰ درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند ترامپ سهم عمده‌ای در تعطیلی دولت دارد. در مورد یک سوم از آمریکایی‌ها، همان میزان از تقصیر را متوجه دموکرات‌های کنگره (۳۱ درصد) و جمهوریخواهان (۳۶ درصد) می‌دانند.

۶۵ درصد از آمریکایی‌ها از جمله ۸۶ درصد از دموکرات‌ها، ۶۹ درصد از افراد مستقل و ۳۳ درصد از جمهوری‌خواهان، تعطیلی را مشکل بزرگی اعلام کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
%100 ترامپ مقصر است،خوش به حال روسیه،امریکا بزودی در جهان منزوی خواهد شد.
آخرین اخبار