نقش خیران در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران بر ضرورت توجه به نقش خیران برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سمیه قاسمی طوسی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در همایش مشاور امور بانوان نهاد‌ها و دستگاه‌های دولتی و خصوصی در فرمانداری  آمل با اشاره به ذاتی بودن برخی امور و مختص بودن آن به بانوان گفت: برای اولین بار مراسم تجلیل از ۲۳ بانوی نمونه که سرپرست خانواده‌های آسیب پذیر و بدسرپرست بودند در مازندران برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بانوان توانمند در مازندران بسیار هستند، افزود: بانوان نمونه در هر شهرستان که دارای چنین شرایطی هستند شناسایی و تجلیل شوند.

وی با بیان اینکه در ساخت المان‌های شهری در مازندران توجه به کودکان نگاه ویژه‌ای شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد به این مهم توجه داشته باشند.

قاسمی طوسی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه کودکان کار نیاز به حمایت‌های ویژه دارند آن‌ها به خیرین معرفی شوند، افزود: خیرین می‌توانند نقش موثری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حقوق‌های نجومی برخلاف عدالت اجتماعی است، گفت:حقوق نجومی مردم را نسبه به جامعه بدبین خواهدکرد و این در صورتی است که انقلاب شد تا به مستضعفان کمک شود و دستگیر آن‌ها شویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: باید از کمک سمن‌ها و خیرین در حوزه‌های اجتماعی فرهنگی بهره برد.

انتهای پیام/ م

ضرورت توجه به نقش خیران برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

برچسب ها: خانواده ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار