بهتاش فریبا:‌می‌توانیم قهرمان آسیا شویم

ملی‌پوش پیشین فوتبال ایران گفت: هنوز هم پای حرف خود هستم و معتقدم می‌توانیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم.

بهتاش فریبا:‌می‌توانیم قهرمان آسیا شویمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ بهتاش فریبا، ملی پوش پیشین فوتبال ایران، درباره پیروزی تیم ملی برابر چین گفت: خوشبختانه تیم ملی نمایش بسیار خوبی برابر چین داشت و با توجه به آنالیز خوبی که کادرفنی از تیم چین داشتند، به درستی فشار خود را معطوف دفاع وسط حریف کرد و هر سه گل خود را از آن ناحیه به ثمر رساندیم. سردار آزمون در این بازی بسیار خوب کار کرد و طارمی نیز بسیار خوب بود.

او درباره تاثیر نبود مهدی طارمی در تیم ملی اظهار داشت: نمی‌توان گفت: نبود طارمی بی‌تاثیر نیست. درست است که طارمی زیاد گل نمی‌زند، اما هم تیمی‌هایش را صاحب موقعیت می‌کند و این ارزشمند است. البته در عین حال یکی از دلایل خوب بودن این تیم این است که بازیکن تاثیرگذار زیاد ندارد. خیلی‌ها معتقد بودند نبود عزت‌الهی دردسرساز می‌شود، اما شرایط بازیکنان آنقدر به هم نزدیک است که نبود او احساس نشود، اما شرایط طارمی کمی فرق دارد و با تمام این تفاسیر از ژاپن سرتر هستیم.

فریبا درباره بازی با ژاپن عنوان کرد: ژاپن تیمی است که به قول معروف با پنبه سر می‌برد. وقتی بازی ژاپنی‌ها را نگاه می‌کنید گویا این تیم اصلا روی حریف فشار نمی‌آورد، اما این‌گونه نیست. وقتی آمار بازی را مشاهده کنید، این تیم هم موقعیت داشته و هم مالکیت معقولی دارد. ما و ژاپن از جهتی شبیه هم هستیم و هر دو تیم منظم بازی می‌کنند. ژاپنی‌ها یک شماره هفت دارند که مانند اشکان دژاگه ما است. البته از اشکان سرتر نیست. هم تنبل‌تر است و هم جنگندگی کمتری دارد، اما او روند این تیم را تنظیم می‌کند و بازیکن تاثیرگذاری است. یک دفاع هم دارند که در عمق بازی می‌کند که روی سانتر‌ها ضعیف است و در پاس‌های عمقی ایراد دارد. فکر می‌کنم می‌توانیم با آنالیز خوب این تیم را شکست بدهیم.

او در پایان تصریح کرد: بنده از ابتدای جام گفتم می‌توانیم در این رقابت‌ها قهرمان شویم و تا اینجا هم بسیار خوب بالا آمدیم. هنوز هم پای حرف خود هستم و معتقدم می‌توانیم قهرمان آسیا شویم.


بیشتر بخوانید:

تیم ملی ایران - ژاپن/بعد از هزار و یک شب با همتی دوباره 

پاداش ملی پوشان فوتبال به فدراسیون پرداخت شد

اندو: ایران تیم قوی است/با تمام وجود برای رسیدن به فینال تلاش می‌کنیم


انتهای پیام/

اظهارات پیشکسوت فوتبال درباره تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار