دادستان تهران:

حکم محکومان حمله به سفارت عربستان اجرا شد/ اصل حصر سران فتنه ۸۸ باقی است/ مالباختگان پرونده ثامن ۵۰۰ میلیارد تومان طلب دارند/ در مورد گوشت نگرانی وجود ندارد

جعفری دولت آبادی گفت: حکم مربوط به پرونده حمله کنندگان به سفارت عربستان اجرا شده است.

در مورد گوشت نگرانی وجود ندارد /پرونده حصر در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مدیریت می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفتگو با رادیو تهران اظهار کرد: در مورد گوشت نگرانی وجود ندارد و بیش از گذشته وارد شده است.

نقض حقوق عامه گرانفروشی و تعرض به حقوق مصرف کننده است

دادستان تهران با بیان اینکه یکی از موارد نقض حقوق عامه گرانفروشی و تعرض به حقوق مصرف کننده است، اظهار کرد: تیم‌های مشترک به منظور نظارت بر توزیع تشکیل شد و از چهارشنبه هفته گذشته این تیم‌ها در فروشگاه‌های بزرگ حضور پیدا کرده و فعالیت خود را آغاز کردند که از امروز تعداد این تیم‌ها بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی قرار نیست در وظایف دولت دخالت کند، افزود: هدف از تشکیل این کمیته کمک به دولت برای ساماندهی در توزیع است تا مردم احساس کنند، به مشکلاتشان توجه می‌شود.

هنوز درباره پرونده برادر معاون اول رئیس جمهور تصمیم‌گیری نشده است

دادستان تهران در خصوص پرونده مهدی جهانگیری، بیان کرد: تحقیقات درباره بانک گردشگری به صورت مفصل انجام و به کارشناسان ارجاع شده و به محض تمام شدن، اطلاع رسانی خواهد شد.

جعفری دولت آبادی خاطرنشان کرد: بازپرس پرونده هنوز در این باره تصمیم گیری نکرده است.

وی ادامه داد: درباره پرونده موسسه مالی و اعتبار کاسپین و فرشتگان اقدامات زیادی انجام شده است. مشکل عمده این موسسات مالی و اعتباری کمبود پول مربوط به مالباختگان پرونده است.

دادستان تهران گفت: از معاون‌مان خواستیم که زودتر پرونده را به دادگاه برساند که هنوز تحقیقات در این پرونده تکمیل نشده است.

مالباختگان پرونده ثامن ۵۰۰ میلیارد تومان طلب دارند

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه تعداد شکات در پرونده سکه ثامن بسیار زیاد است و دادستانی هم برای رسیدگی به این پرونده وقت گذاشته است، اظهار کرد: اموال زیادی از متهمان این پرونده کشف شده است که شامل ۶۰ میلیارد تومان وجه نقد، یک باغ ۵ میلیارد تومانی در بناب، ۶ دستگاه خودرو ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی، ۲ واحد تجاری، ۷۰ سکه می‌شود.

دادستان تهران با اشاره به اینکه در این پرونده حساب‌هایی با تراکم بالای یک میلیارد تومان مسدود شده است، اظهار کرد: یک پولی در ترکیه است که دنبال آن هستیم. این پول توسط برادر یکی از وکلای این پرونده که به میزان ۴۰ میلیارد تومان است به ترکیه منتقل شده و پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه این پرونده ۳ هزار و ۲۰۰ شاکی دارد و تاکنون این پرونده ۲۹۰ جلد شده است، گفت: میزان کل طلب مالباختگان به همراه سود پول، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود؛ اما فعلا روی اصل پول که ۸۰ میلیارد تومان است متمرکز شده ایم.

جعفری دولت آبادی تاکید کرد: دو متهم اصلی پرونده بازداشت شده اند.

مردم خودشان چهارشنبه سوری را مدیریت کنند

دادستان تهران تاکید کرد: در مورد چهارشنبه سوری انتظار می‌رود که مردم خودشان مدیریت کنند و اجازه ندهند آخر سال با تلخی مواجه شود.

وی گفت: شادی کردن نباید مخاطره آمیز و با آسیب رساندن به مردم همراه باشد.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه آتش زدن و کارهای انفجاری برای مردم مضر است و سلامتی و جان آن‌ها را به خطر می اندازد، تصریح کرد: پلیس باید همانند سال های گذشته از مخاطره آمیز بودن این جشن جلوگیری به عمل آورد و دادستانی هم بر این موضوع تأکید دارد.

دادستان تهران تاکید کرد: مجوزهای لازم برای جلوگیری از خرید و فروش هرگونه موادمنفجره از سوی دادستانی به پلیس ارائه شده است.

وی تاکید کرد: اگر افرادی با احتکار کالای اساسی و عدم توزیع عمدی کالا‌ها قصد آسیب رساندن به مردم را داشته باشند، با آن‌ها برخورد می‌کنیم.

حکم حمله کنندگان به سفارت عربستان اجرا شد

جعفری دولت آبادی اظهار کرد: حکم مربوط به پرونده حمله کنندگان به سفارت عربستان اجرا شد.

وی با بیان اینکه هرساله به مناسبت ۲۲ بهمن عفو محکومان صورت می‌گیرد، گفت: در سال‌های گذشته استثنائاتی درباره قرار‌های عفو در نظر گرفته می‌شد، امسال برخی استثنائات کاهش یافته است.

جعفری دولت آبادی افزود: در عفو‌هایی که قرار است به مناسبت چهل سالگی انقلاب صورت بگیرد، این طور نخواهد بود که با امنیت و مسائل مردم سر و کار داشته باشد و آن‌ها را تغییر دهد.

دادستان تهران بیان کرد: برخی جرایم که امکانش وجود دارد با تخفیف مواجه خواهند شد، مثلا کسی که اولین بار جرم کوچکی داشته و شاکی ندارد؛ تلاش شده مشمول عفو شود تا تعداد زندانی‌ها کم شود.

وی درباره عفو محکومان مهریه تاکید کرد: آن‌ها اگر شاکی خصوصی دارند باید زمینه رضایت فراهم شود.

اصل حصر سران فتنه ۸۸ باقی است

جعفری دولت آبادی با اشاره به پرونده حصر و شایعاتی که در این باره  منتشر شده اظهار کرد: پرونده حصر در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مدیریت می‌شود و اطلاع رسانی در این باره بر عهده آن‌ها است،

وی تاکید کرد: اصل حصر باقی است.

وی درخصوص یک حکم صادر شده برای یک فرد رسانه‌ای گفت: این پرونده دو بخش داشت که یک بخش همین مطلب بحث عمومی بود و یک بخشی هم بخش شکایت افراد بود ما اعتقاد داریم که حفظ آبروی افراد یک چیز است و مبارزه با فساد یک چیز دیگری است.

یاشار سلطانی به خاطر افشاگری محکوم نشده است

دادستان تهران گفت: در بزه افترا متهم باید ثابت کند که چیزی که گفته است درست است در این پرونده بخشی مربوط به این بود که برخی آمدند از این فردی که شما گفتید شکایت کردند و این فرد هم نتوانست در برابر شکایت اشخاص حقیقی از خود دفاع کند. اما اینجا یک خلط مبحثی رخ داد که گفتند ایشان به خاطر افشاگری محکوم شده است.

جعفری دولت آبادی تاکید کرد: یاشار سلطانی به خاطر افشاگری محکوم نشده است و پرونده افشاگری وی هنوز مفتوح است ایشان به خاطر شکایت یک سری افراد حقیقی و اینکه نتوانست ادعایش را ثابت کند محکوم شد.

وی افزود: فرض کنید یک فردی می‌آید ادعا می‌کند می‌گوید من داماد فلانی هستم در صورتی که این موضوع صحیح نیست خب این افشاگری نیست بلکه این افترا است و ما مرزی بین افترا و افشاگری قائل هستیم.

دادستان تهران خاطرنشان کرد: مرز بین مبارزه با فساد و آبرو بردن و نشر کذب و افترا فرق می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق قضایی ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
کسانی که 86 این دولت را سر کار آوردند باید پاسخگوی معضلات وگرفتاریها باشند کسی فرار رو به جلو نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
عذر میخواهم 96
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام از عید 97 تا حالا نتوانستیم گوشت بخریم مادرم دچار کم خونی شدید شده
از عید تا حالا بیکارم کردن
می روم کارگری می کنم چک 4، 5 ماهه بهم میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چطوری گوشت بخرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدایا مردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ما هم میدونیم هست میگیم خیلی گرون هست توان خرید نیست !!!
Iran (Islamic Republic of)
رحمن
۲۱:۳۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
گوشت ایرانی رو صادر کنید و گوشت الاغ استرالیایی بدید به خورد ملت ایران.
Iran (Islamic Republic of)
باعه
۲۱:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ای برادر ای خواهر مسلمان ای دولت ج ا. بیا به فکر ملت باشید بیایید فکری کنید به حال این ملت بدبخت وام زده که از اولی که یک زوج می‌خواهد ازدواج کند اورا زیر وام قرار می‌دهید تا عمر دارد زیر بار قرض باشد. چرا در مملکت کسی به فکر مردم وجوانان نیست ما مردم ایران مطالبه گریستیم ما از مسئولین حقمان را نمی خواهیم گرانی بیدادمیکند حقوق رابراساس ریال میدهند خرج مردم براساس دلار است شمارا به خدا فکری به حال این ملت یک نفر بکند دیگه کار ازسخنان گذشته بابا سخنرانی نمی خواد تفسیر وتمجیدبرا مردم نون واب نمی‌شود بیایید
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کلیددولت گمشده وگرنه الان هیچ مشکلی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حالا اگه گوشت نخوریم چی میشه من خودم 3ماهه نتونستم بخرم بچه هادلشون میخاد ولی نمیمیرن که بانون خالی هم میشه سرکرد تازه سبدحمایتی هم بهمون ندادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه دولت تو قضیه حجاج سکوت نمیکرد مردم مجبور نمیشدن خودشون واکنش نشون بدن، نمیگم کارشون درست بوده ولی مقصرش دولت بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خوش بحال جوانان کشورهای عرب همسایه ‌که در ناز نعمت و عزت وشرافت زندگی می کنند.و برای خوشگزرانی به سفر ایران میایند .چقدر خوشبختن.
Canada
ناشناس
۱۹:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
والله پول حج باید خرج جوانان و فقرا شود .چه فایده ای دارد .فقط بخاطر پز دادن حج برویم و بدون هیچ تعییر معنوی ؟؟؟؟؟؟ پولها را در ان کشور هزینه کنند .باعث پیشرفت اون کشور شوند .بهشون هم توهین بشه .والله اگر وطن پرست هستید .نروید .این پول را اگر برای فقرا خرج کنید .بخدا پیشتر ثواب کرده اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حج از فرایض دین اسلام است وکمک به مستمندان از نوع انسانی است پس هیچ ربطی نداره که یکی حج نرو.لطفا اطلاعات رینی نداری نظر نده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حج واجب شرعی است این حرفهای شما رو برید به اونهایی که دائم به کشورهای غربی میرن بزنید
برید به کسانی که میلیونی خرج لوازم آرایش میکنند بزنید
برید به کسانی که دنبال خوشگذرانی به خارج میرن بزنید
حج حکم شرعی دارد وقداست آن نباید خدشه دار شود باید شیعیان در حج حضور داشته باشند تا صهیونیستها با اعمال نفوذ نتوانند سایر مسلمانان را به اسارت بگیرند.با حکم خدا وشرع کاری نداشته باشید برید ریخت وپاشهای دستگاههای دولتی رو بگید جمعکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
باید به جوانان و فقرا برسیم خدا هم راضی هست ثواب هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اعتراض به احکام شرعی ،بغضی است که منشا آن بی عفتی در احساس است البته اگر تدینی وجود داشته باشد والا مشکل جای دیگری است.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۹:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
الان این دفعه تو پارک سگ یکی به خودمون یا بچه مون حمله کرد تکلیف چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
به زودی قحطی میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شرکت پدیده رو هم کلا فراموش کردن .دیگه داریم خفه میشیم.
Germany
babak
۱۸:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مجرمین حمله به سفارت عربستان که با وحشیگریشان ابروی کشور را به بازی گرفتند چه حکم کیفری گرفته اند؟؟گذراندن حبس در خانه هایشان؟؟با پا بند الکترونیک؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اونای به سفارت عربستان حمله کردن تو زندانن
اما اونایکه به بچه های ماتوحج حمله کردن
اونا کجان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا عدالت اینه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خیلی بی‌خیالید واقعا گوشت ارزان است!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
حمله به سفارت عربستان بد بود ولی کشتار حاجیان مظلوم چی؟؟!! کشتار دهه های پیش حاجیان چی؟؟!!
دشمنی منطقه ای عربستان چی ؟؟
کمک به عراق چی؟؟!!
اتفاقا شریک جرم شیطان هم شیطان است و کمی از شیطان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
سيد حسيني مشهد كاسپین
۱۸:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقای دادستان به فکر مطالبات مردمی بویژه استرداد سپرده های کاسپین باشید وارد پنج سال شده که کاسپین سپرده ها را بلوکه کرده اند وا قعا به داد مردم بیچاره شده اند فکر اساسی نه وعده سر واقعا خسته شدیم تا کی بی عدالتی ؟ مردم از همه چیز دارن بیزار می شوند کمی با مردم راست گفتار باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نگرانی ما از همین "نگران نباشید"های مسوولانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
وقتی فکر سود بی زحمت میافتید که اکثرا هم ربا است فکر اینجا هاهم باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آهاااااااااااااي مسئولين محترم مربوطه کمر مردم بريده شد از گراني اجناس و خصوصا گوشت بقرآن ما سالي يکبار هم گوشت گوسفند نمي تونيم بخريم.
گوشت مرغ هم شده کيلو پانزده هزار تومان يعني چه چرا چرا چرا
مردم گناه دارن با گراني داره ظلم ميشه چرا قيمت ها اينقدر مي برين بالا مردمي که درآمد ندارن
آيا ميدونيد با اين گروني چه فاجعه هايي بدنبال دارد؟؟؟
عدم ازدواج جوانان يکي از معضلات گروني هاست و خيلي ديگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اقاى دادستان دولت ابادى شما چرا؟ گوشت كمياب است مردم درصف طولانى ميايستند كه گوشت دولتى بخرند و از ميان انها مصرف كننده كمتر ديده ميشود بيشتر كسانى هستند كه گوشت را به رستوران ها مى فروشند تحقيق كنيد حتى گارسون هاى رستوران ها رادر طول صف پيدا خواهيد كرد كه كارشان نا مشروع بنظر نميرسد. بعله گوشت هست و چلوكبابى هاى بزرك كه نميتوانند كارشان را تعطيل كنند
قيمت يك پرس چلوكباب برگ و سلطانى و مخصوص و ويژه و در رستوران هاى انچنانى به
سى و پنج و تا شصت هزار تومان هم رسيده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نبايد فراموش كنيم اقاى دادستان دولت ابادى ، دوست داشتنى هستند هميشه صادقانه عمل ميكنند و شفاف توضيح ميدهند و دلدار مردم هستند
Iran (Islamic Republic of)
فریدون
۱۷:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دولت بعضی ازکارهارا به بخش خصوصی میدهد ولی متاسفانه هیچ نظارتی روی آنها ندارد بخصوص منابع گاز ونفت که گاها حقوق کارگران چهارماه بطول می انجامد تا پرداخت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دولتی وجود ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
فقط دعا کنین زود روزی برسه که این غده های سرطانی رو نابود کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
۵۰۰ تا ایرانی را در عرفات به عمد کشتن با اونا برخورد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
کاش حمله به سفارت عربستان بعد از کشته شدن حجاج ایرانی انجام میشد
بعد اعدام شیخ نمر حمله کردن و الحق به بهترین شکل عربستانی که در جامعه بین الملل، گوشه رینگ گیر کرده بود رو با این کارشون از زیر فشار در اوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
حتی عذر خواهی هم نکردن ...چرا شیعه اول باید کشته بشه بعد تاریخ قضاوت کنهدِ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
وزیر جهاد کشاورزی باید استعفا دهد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
اساس پیشرفت هر کشور کشاورزیه ِ.الان امریکا اینقد تولید داره که مازادشو میریزه دریا قیمتش نیاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
با تشکر از دادستان محترم تهران
{{مشکل عمده این موسسات مالی و اعتباری کمبود مال و پول برای پرداخت به مالباختگان است.}}
علت عدم وجود مال و پول جهت پرداخت به مالباختگان موسسه مالی و اعتباری کاسپین و فرشتگان کاملا مشخص و بدیهی است چرا که با مطالعه اعلام جرم مستند صورت گرفته به دادستان محترم کاملا محرض می گردد که مدیران ، سهامداران و خانواده های متشکله فرشتگان و کاسپین از اقدامات مجرمانه خود کاملا آگاه بوده و به قصد فرار از ادای دین با شگردی مشابه متهمین بانک سرمایه وجوه عمده ای از سپرده های مردم را به منظور جلوگیری از مصادره و توقیف به ارزهای رایج و طلا و جواهر تبدیل کرده و در سفرهای متعددی که به خارج از کشور داشته اند منجمله کشور غار دزدان -کانادا انتقال داده اند که با بررسی ورود و خروج و تردد مدیران و سهامداران اصلی و افراد خانواده شان در طول سالهای اخیر توسط پلیس گذرنامه و بین الملل این امر به وضوح آشکار می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۵:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
میگه نگرانی وجود نداره!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه نگرانی احساس میکردن وضع مردم این نبود!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بله گوشت ۲۰۰هزارتومن هم بشه برای مسول که حقوق ده ها میلیونی میگیردمشکلی ندارد اما برای من که حقوق یک میلیونی هم باتاخیر میگیرم اصل فاجعه است
Iran (Islamic Republic of)
گوشت ندیده
۲۰:۲۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خوردن گوشت قساوت قلب ایجاد میکند بهتره نخوریم تا رقیق القلب شویم به مسئولین هم توصیه میکنم نخورند.
-
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
واقعا یه فکری بکنید دادستان محترم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
مملکت ما گل و بلبه !!!! چون شما فرمودین هیچ نگرانی نداریم !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
یکی بیاد واس دادستان توضیح دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بچه ها مچکریم!!!!
-
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چقدر دیر؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
در مورد گوشت نگرانی وجود ندارد کیلویی 200 هزار هم بشه مهم نیست مهم اینه گوشت هست کمیاب نیست
-
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از ماست که بر ماست .خود کرده را تدبیر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
"مردم خودشان چهارشنبه سوری را مدیریت کنند"

بفرمایید چطوری؟

پدر و مادر می گه بچه است بزار بچه راحت باشه

اول باید والدین رو فرهنگسازی کرد.

باید شما یک سامانه راه بندازید به مردم بگید گزارش ثبت کنند.

شما بررسی بفرمایید.
Iran (Islamic Republic of)
برای او
۱۲:۰۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
انشاءالله کسانی که در حج تمتع صدها ایرانی را در روز عید غدیر در منا با لب تشنه به شهادت رساندند، نیز مجازات شوند. متاسفانه ما ایرانی ها فراموشکاریم.
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۳:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اول کمی تحقیق کن بعداجواب بده عیدقربان بودنه غدیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
ببخشید اینقد عید داریم که شمارو ناراحت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
عید قربان مهندس جان
Iran (Islamic Republic of)
الف
۱۱:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
اگر به دست مصرف کننده واقعی ،مظلوم ،بدبخت برسه خوبه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا نگرانی وجود نداره گوشت شده کیلویی صدو ده هزار تومن میگه نگران نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بدبخت قشر پایین و مردم
Germany
بیداد
۱۱:۲۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
آقازاده ها دارن دلار4200 میگیرن و گوشت وارد میکنن، به رستوران‌ها میفروشن. به دست مردم نمیرسه.
France
بیداد
۱۱:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شما که هیچ نگرونی ندارید؟ مگه کوشت میخرید که نگرون باشید؟ گوشت 4200 وارد کردید و بین رستوران‌ها تقسیم کردید! آقازاده ها باید جوابگوی گرونی باشن که نیستن.
Netherlands
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پس حتما نگرانی وجود داره...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از دادستانی خواهشمند ام فکری هم به حال دامداران گیلان به خصوص لاهیجان بفرمایند. بی عدالتی در خرید شیر در این شهر و گران فروشی نهاده ها بی داد میکند طوری که حتی باید از کوچکترین نیازمان بگذریم تا شکم دام ها رو سیر کنیم آخرش هم شیر را به قیمت مفت در این شهر میخرند و نه جو نه سویا نه کاه نه یونجه نه ذرت و وووو هیچ چیز یارانه ای نمیدهند و فقط به فکر سود خود هستند شما را به خدا چاره ای اندیشیده شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
عزیزان دوران جنگ با اون همه هزینه جنگ گرانی وجود نداشت قیمتها ثابت بود همه چی فراوون بود نگرانی نبوده... و چرا الان این وضعیت پیش اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
شماها که حقوق نجومی میگیرید بله برای شماها نگرانی وجود ندارد من که کارگر روز مزد هستم بیمه ندارم ایا برا من هم نگرانی نیست ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا به فریادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
هواپیمایی که سقوط کرد گوشت تازه برای چه کسانی حمل می کرد. ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
نمیدونیم والا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۰:۲۸ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا رو شکر اقای دادستان هم گفتن گوشت هست فقط نمیدونم اونایی که صبح تا شب سر صف گوشت و مرغ هستند چرا اینو نمیفهمن!
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
راست میگین اصلا نگرانی وجود ندارد فقط نمیخوریم راحت میشیم گوشت چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
پولدارا نگران نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
بدبخت فقیرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
چرا نگرانی وجود نداره وقتی نمیتونم یک کیلو گوشت برای بچه ام بخرم نگرانی وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
ماهم همینطوریم
آخرین اخبار