شیراز میزبان همایش انقلاب در فضای مجازی/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس: هنوز الگوی برگزاری جشن اسلامی را نداریم

همایش انقلاب در فضای مجازی با موضوع تعلیم و تربیت دیجیتال در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رضایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، در همایش انقلاب در فضای مجازی که با حضور تعدادی از هیات‌های مذهبی بانوان و دانش آموزان مقطع دبیرستان برگزار شد، ضمن اشاره به خدمات و دستاورد‌های انقلاب گفت: کسانی که در فضای مجازی علیه نظام فعالیت می‌کنند و برای جوانان ذهنیت منفی ایجاد می‌کنند باید خدمات قبل و بعد از انقلاب را مقایسه اجمالی کنند.

وی افزود: عده‌ای در فضای مجازی می‌خواهند چهره نظام شاهنشاهی را به علت تخلفات و دزدی‌های چند نفر که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند تطهیر کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین ادامه داد: در حالی مراسم چهل سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم که متاسفانه هنوز الگوی برگزاری جشن اسلامی را نداریم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به وجود احادیث و روایات فراوانی که در خصوص تزریق شادی و نشاط به جامعه در دین اسلام داریم، افزود: مکتب ما دارای چارجوب زیربنا و روبنا است که برای جزئی‌ترین مسائل برنامه ریزی دارد، ولی به جامعه منتقل نشده است.

در این همایش به موضوع تاثیر فضای مجازی و تحول و انقلابی که در زندگی اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها ایجاد کرده است اشاره و راهکار‌های تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها بررسی شد.

انتهای پیام/چ

همایش انقلاب در فضای مجازی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار