هدیه باشگاه خبرنگاران جوان به اهالی رسانه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امکان عضویت اهالی رسانه و خبرنگاران در سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اهالی رسانه و خبرنگارانی که تاکنون امکان بهره‌مندی از سامانه پیامک خبری باشگاه خبرنگاران جوان را نداشتند، می‌توانند به عضویت آن درآیند.

اصحاب رسانه می‌توانند با ارسال شماره تلفن همراه و تصویر کارت خبرنگاری خود به شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا آدرس ShahrvandYjc@ در یکی از پیام‌رسان‌های اجتماعی، عضو این سامانه شوند و از این طریق اخبار مهم روز را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

نکته مهم آنکه فقط شماره‌های اپراتور همراه اول، امکان عضویت در این سامانه را دارند و شماره‌های سایر اپراتورها نمی‌توانند در این سامانه عضو شوند.

آگاهی هر چه سریع‌تر از اخبار مهم روز، بیش از همه برای اصحاب رسانه و خبرنگاران دارای اهمیت است. اولویت باشگاه خبرنگاران جوان در توزیع اخبار مهم، استفاده از ابزار پیامک و اطلاع‌رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن از این طریق است. اخبار در مرحله بعدی در صفحات رسمی این خبرگزاری در شبکه‌های اجتماعی و سایت آن قرار می‌گیرد. شبکه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان بیش از ۲۰ هزار نفر عضو دارد.

 انتهای پیام/

اهالی رسانه و خبرنگاران می‌توانند در سامانه پیامکی باشگاه خبرنگاران جوان عضو شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۲۰:۴۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
سامانه پیامکی.خبرنگاران.جوان.را.تبریک.عرض.مینمایم.