بهره برداری از ۹۱ طرح گازرسانی در اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۹۱ طرح گازرسانی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فیروز خدایی مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل،بعد از ظهر امروز در جلسه تشریح برنامه‌های گازرسانی در اردبیل گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۹۱طرح گازرسانی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و طبق برآورد به دست آمده،در حال حاضر ۹۲ درصد جمعیت روستایی استان از گاز لوله‌کشی بهره‌مند هستند.

وی بیان کرد: بهره‌برداری از این طرح‌ها با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار بیش از سه هزار خانوار روستایی را از نعمت گاز بهره‌مند می‌ کند  و اجرای این طرح در حال حاضر در شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، بیله‌سوار، پارس‌آباد، خلخال، کوثر، گرمی و نیر اجرا می‌شود که امیدواریم با تلاش‌ها و اقدامات انجام شده، میزان گازرسانی در سطح استان به صد در صد برسد.

مدیرعامل شرکت گاز اردبیل با اشاره به جمعیت روستایی استان که در یک هزار و ۲۱۵ روستا ساکن هستند گفت: به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، ۹۱ طرح گازرسانی در این  مناطق به بهره‌برداری می‌رسد.

خدائی بیان کرد: گازرسانی به همه روستا‌های شهرستان‌های سرعین و نمین تحقق یافته و ۱۷۱ طرح گازرسانی در دست اجرا نیز داریم که میزان بهره‌مندی با اتمام این طرح‌ها به ۹۸ درصد خواهد رسید و با تحقق این مهم، اردبیل جزو استان‌های سبز کشور خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون تمام ۲۹ شهر استان اردبیل و نیز هزار و ۲۱۵ روستای این استان، از نعمت گاز لوله‌کشی شده برخوردار هستند که  در تلاش هستیم  بتوانیم با رفع مشکلات موجود، زمینه برخورداری افراد از گاز طبیعی را به طور کامل برقرار کنیم.

 

انتهای پیام/ت

تلاش برای رفع مشکلات گازرسانی در استان اردبیل

برچسب ها: گاز ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
پتلقان
۱۶:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷
چرا روستای پتلقان که از روستاهای جعفرآباد مغان است، مورد توجه قرار نگرفته است.
فاصله این روستا از خطوط لوله گاز کمتر از 4 کیلومتر هست