سرکلانتر هفتم پایتخت:

کارگر قدیمی با دزدیدن عابر بانک صاحب کارش موبایل هوشمند خرید

سرهنگ جلیلیان از دستگیری سارق سابقه دار به اتهام سرقت از منزل صاحبکار سابق خود خبر داد.

سرقت منزل صاحب کار سابق/ ارزش اموال مکشوفه بیش از ۱۱۰ میلیون تومان به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت اظهار کرد: بامداد روز چهارشنبه  (۱۰ بهمن)  ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در جریان خبر خرید و فروش اموال مسروقه در اطراف میدان شوش قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران عملیات کلانتری به محل مورد نظر اعزام شدند و تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز شد که طی آن مشخص شد مردی جوان در حال فروش یک کارت عابر بانک مسروقه است.

سرهنگ جلیلیان با بیان اینکه متهم در محل دستگیر شد، بیان کرد:در بازجویی‌ها مشخص شد وی اموال مسروقه‌ای شامل چهار فقره چک و هفت عدد کارت عابربانک مسروقه به همراه دارد.

وی افزود: با انتقال متهم به کلانتری، همدست این متهم نیز شناسایی و در حال تردد با یک دستگاه خودرو دستگیر شد که در بازرسی از خودروی وی تعدادی اموال مسروقه دیگر از جمله چهار عدد دستبند، یک ست پابند، النگو، هفت عدد انگشتر، پلاک طلا، چهار عدد گوشواره که همگی ۲۲۰ گرم وزن داشتند، کشف شد.

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت، بیان کرد: مالباخته در اظهارات خود به پلیس اعلام کرد که یکی از سارقان از کارگران قدیمی اش است که یک سال قبل در کارگاه وی کار می‌کرده، اما مدتی از وی خبر نداشته تا اینکه این سرقت واقع شده و او را در کلانتری دیده است.

وی افزود: متهم در بازجویی‌ها مدعی شد از مدت‌ها قبل و با توجه به شناختی که نسبت به صاحبکارش داشته است او را تعقیب می‌کرد  تا اینکه  نقشه سرقت خود را با همدستش اجرایی می‌کند.

سرکلانتر دهم پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: ارزش اموال مکشوفه بیش از ۱۱۰ میلیون تومان است و نکته جالب اینکه متهم حتی از رمز عابربانک صاحبکار سابق خود نیز مطلع بود و می‌دانست شب سرقت، کسی در خانه آن‌ها حضور ندارد.

سرهنگ جلیلیان گفت: متهم حتی با استفاده از عابربانک برای خودش گوشی تلفن همراه هوشمند نیز خریداری کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار