حامد بهداد انتخاب اولم نبود / یک عده سینما را قبضه کردند

نشست خبری فیلم سینمایی «قصر شیرین» شامگاه جمعه دوازدهم بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در پردیس ملت اکران و نشست خبری آن، شامگاه جمعه دوازدهم بهمن ماه برگزار شد.

حامد بهداد انتخاب اولم نبود / یک عده سینما را قبضه کردند

حامد بهداد انتخاب اولم نبود

رضا میرکریمی گفت: حامد بهداد انتخاب اولم نبود. به نظر من بهداد مناسب این نقش نبود. این فیلم را با بازیگر دیگری به جمع بندی رسیدیم و تا بخش هایی هم فیلمبرداری را با آن بازیگر جلو بردیم اما به دلایلی کار متوقف شد. درواقع حامد بهداد را خدا به من داد. وقتی با او کار را جلو بردیم به تجربه و حرفه ای بودنش پی بردم.

تبریک میرکریمی به عوامل سریال بچه مهندس

وی درباره دو بازیگر خردسال مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» این فیلم بیان کرد: بعد از ساخت فیلم متوجه شدم که این دو بازیگر خردسال در یک سریال تلویزیونی با هم بازی کردند. به عوامل این سریال برای انتخاب درست و بسیار خوبشان تشکر می‌کنم.

حامد بهداد انتخاب اولم نبود / یک عده سینما را قبضه کردند

میرکریمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» اشاره کرد و گفت: این موضوع یکسال است که مورد بحث است و قصه اصلا منابع مالی فیلم نیست. قصه این است که یک جمع محدود با فیلم های ضعیف سینما را قبضه کردند و اکران را بیش از پانزده سال است که زیر مدیریت خود قرار دادند. این افراد همیشه وقتی احساس خطر می کنند، به ما تهمت زدند که پول هنگفت میگیرند و بی اخلاقی در فیلم‌هایشان وجود دارد. به زودی این فیلم اکران می شود و متوجه می شوید که هیچ غیر اخلاقی در این فیلم نیست.

وی در پاسخ به اینکه چرا فیلم خود را در جشنواره جهانی اکران نکرده است، گفت: من دبیر جشنواره جهانی هستم و اگر این فیلم در آنجا اکران می‌شد می‌گفتند او دبیر است و فیلم خودش را اکران کرده. من نمی‌دانم چه باید بکنم. احتمال دارد اگر این فیلم در جشنواره جهانی حاضر باشد، در بخش بازار اکران شود، نه در بخش مسابقه.

حامد بهداد انتخاب اولم نبود / یک عده سینما را قبضه کردند

فیلم فمنیستی ندارم

همچنین یکی از خبرنگاران ۱۰ فیلم سینمایی میرکریمی را در خدمت اندیشه‌های فمنیستی دانست و این کارگردان در پاسخ بیان کرد: من اندیشه فمنیستی ندارم و فیلم‌هایم اینگونه نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار