هوآوی نیز به جمع سازندگان گوشی‌های منعطف پیوست +تصاویر

هوآوی با انتشار یک پست از رونمایی اولین گوشی منعطف خود در رویداد MWC خبر داد.

هوآوی نیز به جمع سازندگان گوشی‌های منعطف پیوست +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است سامسونگ با انتشار تبلیغاتی از گوشی منعطف خود با نام گلکسی فولد - Galaxy Fold توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. همراه با این شرکت، گوشی‌سازان چینی هم شروع به طراحی گوشی‌های منعطف اختصاصی خود کرده‌اند. اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش نمونه اولیه‌ای از گوشی منعطف شیائومی در فضای مجازی منتشر شده بود و اکنون نوبت به رقیب قدرتمند او یعنی هوآوی رسیده که خودی نشان دهد.

یک هفته پیش، ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی، تایید کرده که این شرکت در رویداد MWC سال جاری گوشی منعطف خود را به نمایش می‌گذارد. این یعنی شرکت هوآوی می‌خواهد در این رویداد با رقیب کره‌ای خود، گلکسی فولد، رقابت کند.

اگر شما برای باور کردن چنین اتفاقی نیاز به شواهد دارید، باید بگوییم که هوآوی با انتشار پوستری از این رویداد در صفحه رسمی خود در توییتر آن را تائید کرده است.

هوآوی نیز به جمع سازندگان گوشی‌های منعطف پیوست +تصاویر

زمانی که صحبت از طراحی یک گوشی تاشو می‌شود، ما دو حالت کلی در پیشرو داریم. اول این که صفحه گوشی مانند یک دفتر به سمت داخل تا شود. حالت دوم این که این گوشی به سمت خارج تا شود و صفحه نمایش آن بیرون باشد. متخصصان و طرفداران به طور یکسان برای حالت دوم هیجان‌زده هستند زیرا این طراحی به دستگاه کمک می‌کند یک صفحه نمایش دوگانه داشته باشد که بتوان بعد از تا شدن نیز از آن‌ها استفاده کرد.

گفته می‌شود که سامسونگ نیز قصد داشته صفحه گوشی خود را به حالت دوم طراحی کند اما نتوانسته آن را به نمایشگاه‌های امسال برساند. در این حالت فشار زیادی روی صفحه نمایش وارد می‌شود و دقت زیادی برای طراحی آن نیاز است. به همین دلیل سامسونگ از حالت اولیه استفاده کرد، در نتیجه گلکسی فولد پس از تا شدن مانند یک گوشی معمولی می‌شود که تنها یک صفحه نمایش دارد.

تصویری که از گوشی هوآوی در توئیتر منتشر شده است، به وضوح یک دستگاه را نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن به بیرون می‌چرخد. این تصویر تنها یک طراحی اولیه است و ما نمی‌دانیم چه مدت به ساخت آن مانده است. ما پیش‌تر هم دیده بودیم یک شرکت تنها به طرفداران خود با نشان دادن تصویر اولیه یک محصول از آمدن آن خبر می‌دهد و مدت‌ها بعد آن را به تولید می‌رساند.

هوآوی نیز به جمع سازندگان گوشی‌های منعطف پیوست +تصاویر

هوآوی نیز به جمع سازندگان گوشی‌های منعطف پیوست +تصاویر

با این خبر جدید، اشتیاق ما برای رویداد MWC چندین برابر شده و بی‌صبرانه منتظر دیدن این گوشی‌های جدید هستیم.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

گوشی منعطف هوآوی

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، تاشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار