نگارش فصل دوم «بانوی عمارت» آغاز شد

نگارش فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» با استقبال مخاطبان از این مجموعه و درخواست مدیران سیما آغاز شده است.

نگارش فصل دوم «بانوی عمارت» آغاز شدبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید مولایی تهیه‌کننده مجموعه «بانوی عمارت» با اعلام خبر شروع نگارش فصل دوم این مجموعه گفت: احسان جوانمرد نویسنده فصل یک «بانوی عمارت» مشغول نگارش فصل دوم این مجموعه است، اما به دلیل سرعت در کار نگارش، شاید لازم باشد تا تعدادی نویسنده دیگر نیز در زمینه نگارش این فصل به او کمک کنند تا متن زودتر آماده شود.

وی تاکید کرد: نگارش فصل اول این مجموعه یک سال و نیم طول کشید و اکنون با استقبال مخاطبان از پخش فصل اول این سریال و خواست مدیران سیما برای زودتر ساخته‌شدن فصل دوم این مجموعه، باید بخش دوم را با سرعتی بیشتر آماده کنیم و ممکن است ناگزیر باشیم از یک تیم نویسنده استفاده کنیم.

این تهیه‌کننده داستان فصل دوم «بانوی عمارت» را در ادامه قصه فصل اول دانست و افزود: از ابتدا قرار بود این مجموعه در دو فصل ساخته شود، اما ساخت فصل دوم را موکول به پخش فصل نخست کردیم. تاکنون یک قسمت از فیلم‌نامه فصل دوم «بانوی عمارت» نگارش شده و به‌محض اینکه خط کلی داستان مشخص شود، تصویربرداری کار را شروع می‌کنیم.

مولایی زمان شروع پیش‌تولید فصل دوم «بانوی عمارت» را در سال ۹۸ اعلام کرد و گفت: کیفیت در مرحله نگارش برای ما حائز اهمیت است و باید در فصل دوم نیز متن به‌ خوبی پیش رود تا کار را شروع کنیم. ساخت فصل دوم یک مجموعه به دلیل این که مخاطب باشخصیت‌ها و اثر ارتباط برقرار کرده، خوب است اما ازاین‌ جهت که مخاطب نمونه‌ای برای مقایسه دارد کار را سخت و پیچیده‌تر می‌کند.

فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» در ۳۵-۴۰ قسمت به سفارش مرکز سیما فیلم نوشته و ساخته می‌شود.

انتهای فیلم/

فصل دوم «بانوی عمارت» چه زمانی ساخته می شود؟

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منتقد
۱۶:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
اگر استقبال مخاطبان، یکی از دلایل ساخت فصل دوم مجموعه «بانوی عمارت» است، ای کاش به نظر آنها احترام می گذاشتند. استقبال از یک مجموعه یعنی ، استقبال از فیلنامه درست و کارگردانی ماهر که متاسفانه ، در فصل دوم ، مدیران سیما ، به راحتی این دو مولفه مهم را نادیده گرفته اند و به دلیل اینکه فرموده اند فصل دوم باید سریع ساخته شود، سلیقه مخاطب ، تعهد کارگردان و قلم نویسنده را به منافع سازمانی خود ارجحیت داده اند و کار را به نویسنده و کارگردان دیگری سپرده اند. واقعا جای تاسف دارد و به راحتی می توان حدس زد ، سرنوشت فصل دوم چگونه خواهد بود!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
لطفا این دختره اجنبی بیسواد مینا وحید رو بزارید کنار . چشمهاشو بسته و دهنش رو باز کرده و هرچی میخواد فتوا میده . بزاریدش کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
بحث تاریخی و نفوذ انگلستان ور دستگاههای وحتی مرگ هزاران ایرانی بر اثر جنگ جهانی دوم را در این قسمت گنجاند
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
آقا اگه میخواهید فصل اول همونطور ماندگار و محبوب بمونه فصل دوم رو نسازید چون اکثرا فصل های بعدی جذابیت خودشو از دست میده مثل درحاشیه دو و ستایش ۲ و...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
مینا وحید شایستگی بازی در سریالها ایرانی را ندارد و او یک عقیده ضد دینی دارد او محکوم است و باید از بازیگری اخراج گردد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
برای تبدیل شدن به یک سریال جهانی حداقل بایستی 300 قسمت باشد !
فیلمبرداری در مکانهای تاریخی انجام بشه که بتواند به جذب گردشگر کمک کنه !
United States of America
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
درساخت سری بعدی این سریال زیباومؤفق ایرانی خوبه که به دقت به عکسهای تاریخی وتمام جزئیات تاریخی به جا مانده ازعکاس معروف آقای آنتوان سوریوگین با دقت،کارگردان وتهیه کننده محترم توجه داشته باشه برای موفقیت هر چه بیشترسری بعدی سریال بانوی عمارت
Iran (Islamic Republic of)
1234
۱۰:۳۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
لطفاازمیناوحیدنخواهیددراین سریال بازی کند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
اون که مرد تو قسمت آخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
سریال زیبایی است