مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور:

کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی محیطی برای تمرین مسئولیت پذیری دانشجویان/اختصاص اعتبار برای کانون های فرهنگی و هنری

نعمتی گفت: کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی محیطی برای تمرین و ممارست مسئولیت پذیری دانشجویان است تا به عنوان سفیران جوان کانون‌های دانشجویی و جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نعمتی مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در افتتاحیه نخستین نشست کانون‌های فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی محیطی برای تمرین و ممارست مسئولیت پذیری دانشجویان است تا به عنوان سفیران جوان کانون‌های دانشجویی و جامعه باشند.

وی افزود: زمانی به اهداف می رسیم که شرایط برای مسئولیت اجتماعی دانشجویان فراهم شود.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی پیوندی بین دانشجو و جامعه و گسترده‌ترین فعالیت‌هایی است که دانشجویان در دانشگاه‌ها انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: دانشجویان برای اینکه بتوانند سکان دار امور مدیریتی در سازمان‌ها باشند نیازمند این است که در دانشگاه‌ها به آنها آموزش داده شوند.
 
 نعمتی تصریح کرد: به همین جهت در دانشگاه‌ها ۴۵۲ انجمن علمی و ۳۸۴ کانون فرهنگی، اجتماعی و دینی تشکیل شده است.
 
مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: امسال برای هر یک از کانون های فرهنگی در کشور یک میلیون تومان، انجمن های علمی یک میلیون تومان، نشریات یک میلیون تومان و مجامع کانون های فرهنگی هنری ۱۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ب

صحبت های مدیرکل فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در شیراز

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.