شمسایی: امیدوارم پرسپولیس و استقلال در فوتسال تیم داری کنند

بازیکن نام آشنای فوتسال کشورمان گفت: همان طور که تیم بارسلونا حضور موثری در لیگ فوتسال اسپانیا و در اروپا دارد، یکی از آرزوهای قلبی ما نیز حضور تیم های مطرح ایران چون استقلال و پرسپولیس در لیگ فوتسال است.

از آشتی شمسایی با ناظم الشریعه تا بازگشت تیم استقلال به لیگ حکایت این روزهای فوتسال ایران وحید شمسایی بازیکن نام آشنای فوتسال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از تلاش کمیته فنی فوتسال برای بازگرداندن تیم استقلال به لیگ فوتسال خبر داد.

شمسایی در این باره گفت: همان طور که تیم بارسلونا حضور موثری در لیگ فوتسال اسپانیا و در اروپا دارد، یکی از آرزوهای قلبی ما نیز حضور تیم های مطرح ایران چون استقلال و پرسپولیس در لیگ فوتسال است.

وحید شمسایی در خصوص اختلاف با سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تصریح کرد: من هیچ مشکلی با ناظم الشریعه ندارم! بهتر است این صحبت‌ها را فراموش کنیم.

شمسایی در خصوص حضور مجدد در تیم ملی فوتسال بیان کرد: چندین جلسه پرهیزگار سرپرست کمیته فوتسال با مهدی تاج  رئیس فدراسیون فوتبال برگزار کرد، امیدورام با مسئولیت  پرهیزگار این اتفاق صورت گیرد.


بیشتر بخوانید:

شمسایی بازهم آقای گل جهان می‌شود

رکورد وحید شمسایی شکسته شد

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان


انتهای پیام/

حضور دوباره وحید شمسایی در تیم ملی فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار