مشاور رئیس و مدیر کل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام (ره):

۹۰ درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد صاحب مسکن شده اند/امسال ۷۰ هزار خدمت برای ۷۰ هزار خانواده برنامه ریزی شده است

۹۰ درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد صاحب مسکن شده اند/امسال ۷۰ هرار خدمت برای ۷۰ هزار خانواده برنامه ریزی شده استمشاور رئیس و مدیر تامین مسکن و مهندس ساختمان کمیته امداد امام (ره) گفت: ۹۰ درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد صاحب مسکن شده اند و امسال ۷۰ هرار خدمت برای ۷۰ هزار خانواده برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، بازیان مشاور رئیس و مدیر کل دفتر تامین مسکن و مهندس ساختمان کمیته امداد امام (ره) امروز ۱۷ بهمن در همایش دست های سخاوت در شیراز با بیان اینکه ۹۰ درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد صاحب مسکن شده اند، اظهار کرد: کمیته در تلاش است  ۱۰ درصد مابقی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد،  در طی ۲ سال خانه دار شدند.

وی با بیان اینکه امسال ۷۰ هرار خدمت برای ۷۰ هزار خانواده برنامه ریزی شده است، افزود: در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی حداقل بیش از ۴۰۰ هزار خدمت در حوزه خانواده (بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار خانوار) در کشور به مددجویان انجام شده است.

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر تامین مسکن و مهندس ساختمان کمیته امداد امام (ره) اضافه کرد: مسکن از ماموریت های اصلی امداد است و در این خصوص باید از کمک مردمی و حامیان بهره گرفت.

بازیان تصریح کرد: مناسب سازی مسکن برای فقرا و مددجویان تحت پوشش، مناسب سازی مسکن های خودمالکی و مقاوم سازی مسکن های خودمالکی سه رویکرد اصلی کمیته امداد در جهت تلاش برای مناسب بودن خانه های مددجویان است.

وی ادامه داد: مسکن، حریمی را ایجاد می کند که صرفا در کاستن هزینه های معیشتی اقتصاد خانه موثر نیست بلکه موجب فاصله گرفته از بزه های فرهنگی و ناهنجاری های اجتماعی می شود و بنابراین خانه دار کردن مددجویان تحت پوشش پرعائله (خانواده های با جمعیت ۳ به بالا) از اولویت های ما است.

مشاور رئیس و مدیر کل دفتر تامین مسکن و مهندس ساختمان کمیته امداد امام (ره) اضافه کرد: امروز به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار تومان به حساب هر یتیم واریز می‌شود و هر یتیم به طور متوسط ۵ حامی دارد.

 انتهای پیام/ب

صحبت های مشاور رئیس و مدیر کل دفتر تامین مسکن کمیته امداد امام (ره) در شیراز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار