پروژه گلخانه گل رز دربجنورد به بهره برداری رسید

با حضور معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی پروژه گلخانه گل رز شاخه بریده در روستای قوچ قلعه بجنورد به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، عبدالله یوسفی رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان شمالی در حاشیه بهره برداری از پروژه گلخانه گل رز در بجنورد ، گفت: پنج میلیارد و 500 میلیون ریال برای ایجاد این گلخانه که عملیات اجرایی آن از سال 96 آغاز شده ، هزینه شده است.

وی ظرفیت این واحد تولیدی را 300 هزار گل رز در ارقام مختلف طی سال عنوان کرد وافزود: گلخانه در سطح نیم هکتار و در روستای قوچ قلعه بجنورد احداث شده است.

یوسفی گفت: پروژه گلخانه گل رز شاخه بریده روستای قوچ قلعه بجنورد برای پنج نفر شغل ایجاد کرده و 9 خانوار نیز از مزایای آن برخوردار می شوند.

وی بیان کرد: تاکنون، 47 هکتار گلخانه در استان به منظور استفاده بهینه از آب و ترویج کشت های گلخانه ای ایجاد شده است.

وی افزود: میزان تولید گلخانه های استان شامل 4 هزار و 375 تن انواع محصولات صیفی و سبزی ، دارویی و 342 هزار گیاه گلدانی است.

گفتنی است: گلخانه گل رز بریده با حضور محمدعلی طهماسبی معاون وزیر جهادکشاورزی در امور باغبانی ، عبداله یوسفی رئیس  سازمان جهادکشاورزی ، ولی ا...حیاتی معاون  سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی، محمود ثمینی مشاوراستاندار و فرماندار شهرستان بجنورد و اصحاب رسانه  به مناسبت دهه فجر در بجنورد به بهره برداری رسید.

انتهای پیام / ب

افتتاح پروژه گلخانه در بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
تبریک انشاله گلخانه های دیگر هم که مشغول دریافت وام هستند به زودی افتتاح بشه و استان ما در تولید حرفی برای گفتن داشته باشه
امید به خدا