دورویی محمدرضا شاه مقابل آمریکایی‌ها در کلام رهبر معظم انقلاب +فیلم

ویدئویی از بیانات رهبر انقلاب درباره رفتارهای خفت‌بار محمدرضا پهلوی در مقابل انگلیس و آمریکا مشاهده می‌کنید.

محمدرضا شاه در اتاق خصوصی به آمریکایی‌ها فحش میداد ولی پای تلفن آن‌ها، دست به سینه بود +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، به ارمغان آوردن استقلال و عزت بین‌المللی و اقتدار در سیاست خارجه است؛ موضوعی که در رژیم پهلوی اصلا معنا و مفهوم نداشت چرا که بالاترین شخص مملکت یعنی شاه در آن زمان در برابر سفیران کشورهای غربی هیچ‌گونه اراده و اختیاری نداشت و سرسپرده مطلق در برابر آنان بود و شاه مسئول اجرای اوامر آمریکا و انگلیس در داخل کشور ما بود. اما همانطور که بر همگان، اعم از دوست و دشمن در دوران فعلی مبرهن است، روند رو به  افزایش اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین‌الملل و سیاست خارجه است.

در ادامه ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره رفتارهای خفت‌بار محمدرضا پهلوی در مقابل انگلیس و آمریکا مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

صحبت‌های رهبر انقلاب درباره محمدرضا شاه +فیلم

برچسب ها: رهبر انقلاب ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.