حریف سایپا امشب به تهران می آید/ محل تمرینات جنگجویان پنجاب مشخص شد

تیم فوتبال مینروا پنجاب برای برگزاری دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا با سایپا ایران امشب به تهران می‌آید.

حریف سایپا امشب به تهران می آید/ محل تمرینات جنگجویان پنجاب مشخص شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا ایران در مرحله دوم رقابت‌های پلی آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم فوتبال مینروا پنجاب هندوستان برود.

کاروان این تیم هندی برای برگزاری بازی با سایپا امشب وارد تهران می‌شوند و در روز‌های شنبه و یک شنبه هفته آتی ۲ جلسه تمرینی را در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. البته طبق قوانین فیفا و AFC آخرین جلسه تمرین شاگردان ساچین بادادهه پیش از بازی با نارنجی پوشان پایتخت کشورمان در ورزشگاه محل برگزاری این دیدار یعنی شهدای شهرقدس برگزار می‌شود‌.

جنگجویان پنجاب (لقب تیم مینروا) که با کسب قهرمانی فصل گذشته لیگ هند توانست جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند در فصل جاری این مسابقات وضعیت خوبی ندارد و تا پایان هفته شانزدهم با کسب ۱۴ امتیاز در رده نهم جدول ۱۱ تیمی ایندیان لیگ قرار گرفته است.

نشست خبری دیدار سایپا و مینروا از ساعت ۱۰ تا ۱۱ دوشنبه ۲۲ بهمن در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد و علی دایی و ساچین در این نشست پاسخگوی رسانه‌ها هستند.

دیدار این ۲ تیم هم از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه سه شنبه ۲۳ بهمن انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

برنامه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹

امین منوچهری به سایپا بازگشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار