با قهرمانی تیم مازندران؛

مسابقات پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در سنندج پایان یافت

رقابت‌های پرس سینه قهرمانی رده بزرگسالان نابینایان و کم بینایان کشور با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مسابقات قهرمانی پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور روز جمعه ۱۹ بهمن ماه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان در سنندج برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۳ استان قم، مازندران، کردستان، اردبیل، گیلان، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان شرقی، گلستان، البرز، همدان، فارس و قزوین در خانه ورزش نابینایان سنندج برگزار شد.

در این رقابت‌ها ۶۵ ورزشکار به نمایندگی از ۱۳ استان کشور حضور داشتند که در ده وزن؛ ۵۶، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰، ۱۱۰، ۱۲۵ و ۱۲۵+ کیلوگرم باهم به رقابت پرداختند.

در نتایج انفرادی وزن ۵۶ کیلوگرم رسول نصری از گیلان، حمزه علی قوجالی از تهران و حسین مرادیان ازمازندران عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در وزن ۶۰ کیلوگرم حسن اسکندری از مازندران در جایگاه اول، علی جواهری از اردبیل در جایگاه دوم و داود همدمی از همدان جایگاه سوم را بدست آوردند و در وزن ۶۷.۵ کیلوگرم رضا شکری از کردستان بر سکوی نخست ایستاد و احمد الیاسی از همدان دوم شد، در وزن ۷۵ کیلوگرم جعفر اسدالهی از مازندران مقام اول، مجید عباس زاده از اردبیل جایگاه دوم و فرزین شاه حسینی از کرمانشاه مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین در وزن ۹۰ کیلوگرم حامد احمدی از مازندران، علی سعیدی از همدان و پویا جعفریان از اردبیل رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند و در وزن ۸۲.۵ کیلوگرم احد جواهری سکوی اول، مرتضی کوهزاد جایگاه دوم و محمدجواهری از کردستان مقام سوم را به خود اختصاص داد و در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز رمضان بهرامی از مازندران جایگاه اول را بدست آورد، قاسم مردان پور از تهران مقام دوم و وحیداصغرپور رده سوم را کسب کردند.

در نتایج وزن ۱۱۰ کیلوگرم جمشیدمیرشکاری از مازندران، انوش قربانی از گیلان و حسین مردان پور عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم روحان احمدی از گیلان مقام اول، فرزاد فاعلی از مازندران دوم و داود نوروزی از همدان سوم شدند.

در نتایج وزن ۱۲۵+ کیلوگرم اسماعیل رنجبر از مازندران جایگاه اول را کسب کرد، عبدالله فرمرادی از کردستان مقام دوم را بدست آورد و محسن حسن پور از اردبیل رده سوم را از آن خود کرد.

در نتایج تیمی این رقابت ها، تیم کردستان با یک نشان طلای رضا شکری، یک نقره عبدالله فرمرادی و یک مدال برنز محمدجواهری و بدست آوردن ۵۰ امتیاز جایگاە چهارم را کسب کرد و تیم‌های مازندران با کسب ۷۲ امتیاز، اردبیل با ۵۳ و تیم گیلان با بدست آوردن ۵۲ امتیاز جایگاە اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

سومین دوره رقابت‌های پرس سینه قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در روز جمعه ۱۹ بهمن ماه در سالن ورزش‌های نابینایان شهر سنندج برگزار شد.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات پرس سینه نابینایان و کم بینایان قهرمانی کشور در سنندج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.