اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن درسنندج

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: محدودیت‌های ترافیکی ازساعت ۲۴ امشب در خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی درسنندج وسایر شهرهای استان اعمال می شود.

سرهنگ رمضان نادری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  به تمهیدات ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه در سنندج اشاره کرد و گفت: ازساعت ۲۴ امشب پارک خودرو درمیدان آزادی تا میدان انقلاب و از میدان انقلاب تا ۳ راه حبیبی تا پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن ممنوع است.

وی افزود: از ساعت ۷ صبح فردا دوشنبه تردد کلیه خودرو‌های نقلیه در خیابان‌های مولوی، صفری، فلسطین، حسن آباد، آبیدر، کشاورز به سمت میدان آزادی وخیابان‌های منتهی به فردوسی، شهید نمکی وانقلاب، چهار راه شهدا به سمت سه راه حبیبی ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان تاکید کرد: در راستای اعمال این محدودیت‌ها تردد تمام وسایل نقلیه در خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به این معابر تا پایان مراسم ممنوع خواهد بود.

سرهنگ نادری همچنین به مسیر‌ها و خیابان‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: درخواست ما از شهروندان این است که به اطلاعیه‌های راهنمایی و رانندگی توجه و از مسیر‌های جایگزین تردد کنند که سبب ترافیک در شهر نشود.

وی بیان کرد: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استقرار در مسیر‌های اعلام شده و خیابان‌های منتهی به این مسیر‌ها مانع از پارک، تردد و ورود خودرو‌ها می‌شوند.

سرهنگ نادری  از شهروندان خواست تا پایان مراسم یوم الله ۲۲ بهمن با پلیس همکاری کنندو  از پارک خودرو‌های خود در مسیر‌هایی که ممنوع است خودداری کنند که در صورت عدم همکاری با پلیس خودرو‌ها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان گفت: در سایر شهرستان‌های استان نیز محدودیت‌های ترافیکی در مسیر‌های راهپیمایی و خیابان‌های منتهی به آن اعمال می‌شود و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

گفتنی است؛مسیر میدان آزادی به سمت میدان انقلاب به عنوان مسیر اصلی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تعیین شده است و این راهپیمایی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح دوشنبه  ۲۲ بهمن آغاز می‌شود و در سه راه حبیبی که محل اصلی تجمع است، ختم می‌شود.

انتهای پیام/م

محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.