بیانات رهبری درباره توانایی فرزندپروری حضرت صدیقه طاهره (س) +پوستر

کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره توانایی تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) را منتشر کرد.

رهبریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ایام، ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) است، در خصوص سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) دو تاريخ مشهور است؛ يکی هفتاد و پنج روز پس از رحلت پيامبر(ص) و ديگری نود و پنج روز. با توجه به رحلت پيامبر اسلام(ص) در بيست و هشتم صفر، بنا بر روايت هفتاد و پنج روز، در مورخ سيزدهم تا پانزدهم جمادی الاول، شهادت حضرت زهرا(س) است و اين ايام را فاطميه اول می‌خوانند اما بنا بر روايت نود و پنج روز، شهادت آن حضرت از سوم تا پنجم جمادی الثانی است و اين ايام را فاطميه دوم می‌خوانند.

کانال ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای بخشی از بیانات ایشان درباره توانایی تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید.

رهبر انقلاب درباره توانایی تربیت فرزندان توسط حضرت زهرا (س) می‌فرمایند: " [ممکن است] شما بگویید امام حسن و امام حسین (علیهما السلام)، امام بودند و طینت امامت داشتند؛ زینب (علیهاسلام) که امام نبود! فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) او را در همین مدت نُه سال تربیت کرده بود. ۱۳۷۷/۲/۷"

این روزها آنقدر در شبکه‌های اجتماعی و تلویزیون درباره‌ تربیت فرزند مطلب و راهکار می‌خوانیم که شاید گیج و حیران میانه‌ میدان ایستاده‌ایم و نمی‌دانیم بالاخره باید به کدام حرف عمل کنیم. این گیج شدن بخاطر در نظر نداشتن معیار و تراز است. حضرت زهرا (س) الگوی ما هستند که نتیجه‌ تربیت بی‌نقص ایشان، سال‌های سال است که تاریخ را تحت تأثیر قرار داده است. بیایید باهم از ایشان درس بگیریم.

رهبری

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار