ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت:فعالیت سامانه بارشی تا فردا ادامه دارد که برای اکثر نقاط استان گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان در گفت‌وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهار کرد:  سامانه بارشی که از بعدازظهر دیروز  فعالیت خود را بر آسمان استان آغاز کرد برای مناطق غربی بارش‌های سبک برف و باران و در برخی مناطق مرکزی استان نیز بارش‌های پراکنده باران به همراه داشت.

وی با بیان اینکه فعالیت این سامانه تا فردا ادامه دارد که برای اکثر نقاط استان گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود، افزود: از روز دوشنبه نیز سامانه جدید بارشی از مناطق غربی وارد استان خواهد شد که بارش برف و باران برای اکثر نقاط استان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت  هوای استان اصفهان با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته که در مناطق غربی استان اتفاق افتاده، ادامه داد: بیشترین میزان بارش باران از گلپایگان با ۳.۵ میلی متر و برای برخی مناطق مرکزی نیز بارش‌های کمتر از یک میلی متر گزارش شده است.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا یک تا پنج درجه سانتی‌گراد در سردترین ساعات کاهش می‌یابد بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است. 

 

انتهای پیام/م 

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.